פרסום ראשון

הגיעו להסכם: ועד חדש לסאטמר בבני ברק

המגשרים הציגו לבית המשפט מתווה משותף להקמת ועד חדש המוסכם על כולם, שינהל את בית המדרש, ויתאסף אחת לשבוע • מהר"א מסאטמר, צפוי להגיע לביקור בארץ (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המגשרים: מנחם גשייד וזלמן לייב וולדמן (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: המגשרים בסאטמאר, הרב זלמן לייב וולדמאן והרב מנחם גשייד, הפתיעו והגישו היום (שלישי) לבית המשפט מתווה מוסכם לניהול בית המדרש של החסידות בבני ברק.

במרכזו של ההסכם הוקם ועד לניהול בית המדרש. הועד יעסוק בכל הנדרש לניהול בית המדרש, ויתאסף לדון בנושאים אלו אחת לשבוע.

כמו כן, הועד יהיה אחראי על כל ההתנהלות הכספית של בית המדרש המקווה ומכירת העליות. הועד יתכנס כבר היום לישיבתו הראשונה, ובתוך שלושה שבועות ימנה שני גבאים קבועים.

ההסכם בא לאחר פעילות משותפת ומתואמת של כחודש מצד המגשרים, כאשר לשיא הגיעו הדברים עם נסיעתו של גשייד למונרו, בתיאום עם וולדמן, לסדרת פגישות עם הוועד העליון בחסידות בארה"ב, ובראשן שלוש שיחות עם האדמו"ר מהר"א, כשוולדמן משתתף בכל השיחות באופן טלפוני.

המהומות בבית המדרש (באדיבות המצלם)

כזכור וכפי שנחשף ב'כיכר השבת', בסיכומן של השיחות בסאטמר בארה"ב בישר האדמו"ר למגשרים כי בכוונתו להגיע ארצה לביקור בזק מיוחד מיד לאחר תשעה באב.

יצוין כי האדמו"ר לא יידרש לבידוד מאחר וכבר נדבק בקורונה ועל פי הכללים די לו בבדיקה אחת עם כניסתו לארץ.

המגשרים נועדו במהלך החודש האחרון גם עם ראש הישיבה הרב חיים צבי מייזליש, וכאמור הגישו לבית המשפט את ההסכם החתום, ובכך מברכים על המוגמר עם השגת הסכם שיאפשר ניהול תקין ונכון בבית המדרש הגדול ויואל משה בשיכון קרית יואל בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר