איך לשמור על כביסה לבנה כמו שלג

אנחנו אוהבים את הכביסה שלנו לבנה וזכה ומעוניינים שהיא תשאר כך. אך לעיתים המציאות מאכזבת וגוון אפרפר מופיע על סדיני המשי הלבנים שאנו כה אוהבים. הנה 4 הנחיות לכביסה לבנה (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו מחבבים את הכביסה שלנו לבנה צחה ומעוניינים שהיא תשאר כך לאורך ימים. האתר "Pure Wow" בדק עם מליסה הומר, מנכ"לית חברת הנקיון "MaidPro", מהן העצות שלה בנדון.

בראש ובראשונה, הפרידו צבעים כראוי

הקפידו להפריד בין פריטים לבנים לפריטים צבעוניים. בכל הנוגע לכביסה לבנה, אין קיצורי דרך. מעוניינים לקבל קצת השראה? היזכרו בפעם האחרונה ששהיתם בבית מלון, שם הסדינים והמגבות צחורים באופן תמידי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבבתי מלון יש רק כביסה לבנה, על פי רוב, שמכובסת בנפרד, וכך אין מקום לחולצה צבעונית סוררת שתשחית את הלובן הבוהק של הכביסה.

אל תחסכו בחומרי ניקוי

בכל הנוגע לחומרי כביסה, אין משחקים. הומר ממליצה לקנות ממותגים גדולים יותר המוכרים בהשקעה של לא מעט כסף במחקרים (כמו יוניליוור, למשל) ולא לחסוך.

בנוסף, קיימים בשוק חומרים מלבינים המיועדים להחזיר לכביסה לבנה את הבוהק שאבד לה, הודות לסבון הפעיל הקיים בהם. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף את הכמות המומלצת של היצרן לתוך התא הייעודי במכונת הכביסה או להשרות כביסה מלוכלכת במיוחד במשך 30 דקות. חשוב: לעולם, אבל לעולם, אל תשתמשו באקונומיקה, כיון שהיא יכולה לגרום לכביסה להצהיב.

השתמשו בחומץ ומיץ לימון

אם ברצונכם להפטר מגוון אפרפר שלרוב נגרם עקב איכות מים ירודה, הוסיפו חצי כוס של חומץ לאבקת הכביסה. חומץ מלבין את הבגדים באופן טבעי, ובנוסף, מחטא ומשמיד חיידקים.

בנוסף, ישנה אפשרות להוסיף לאבקת הכביסה גם רבע כוס מיץ לימון ורבע כוס סודה לשתייה ולכבס כרגיל. אתם תופתעו מהתוצאות.

נצלו את כוחה של השמש

אור שמש ישן וטוב מעולה לכביסה לבנה. תלו את הכביסה הלבנה שלכם בשמש לייבוש (כמובן, כשמזג האוויר מאפשר זאת) ותנו לכוח ההלבנה הטבעי של השמש את ההזדמנות להפעיל את הקסם שלו (פלוס, זה גורם לכביסה להריח נהדר).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר