אבל בתולדות אהרן

החסיד שהציל מאות יהודים בשואה נפטר

בשבת לפנות בוקר הלך לעולמו הרה"ח רבי משה שטרן זצ"ל, מגדולי תלמידיו של הרה"ק רבי אהרן ראטה משומרי אמונים, ומזקני חשובי חסידי תולדות אהרן, בן 97 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג)

אבל כבד בחסידות תולדות אהרן לאחר שבשבת לפנות בוקר הלך לעולמו הרה"ח רבי משה שטרן זצ"ל, מגדולי תלמידיו של הרה"ק רבי אהרן ראטה משומרי אמונים, ומזקני חשובי חסידי תולדות אהרן, בן 97 בפטירתו.

רבי משה ז"ל היה מפורסם מאד כאחד מניצולי השואה שזכו להציל מאות יהודים בדרך למותם, כאשר בזמן המלחמה האיומה התחפש לעובד ברכבת, ועצר את אחת הרכבות שהיתה בדרכה להביא למותם של מאות יהודים.

בצעירותו אף היה רבי משה פעיל מטעם הסוכנות היהודית, בעיקר בזמן המלחמה האיומה, ולאחר שגבר על הנאצים ימ"ש עלה לארץ ישראל והתיישב בשכונת מאה שערים, והפך להיות אחד מגדולי התלמידים של הרה"ק רבי אהרן ראטה משומרי אמונים זצוק"ל.

בחסידות תולדות אהרן הכירו כולם את רבי משה שהיה יושב ושקוע בלימודו במשך רוב שעות היום, והאדמו"ר אף היה רוחש לו כבוד מיוחד.

רבי משה ז"ל תועד בחודשים האחרונים כשהוא מתפלל בחצר ביתו בשל הפחד מנגיף הקורונה, ובשבועות האחרונים הידרדר מצבו הרפואי, עד אשר בשבת לפנות בוקר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה וחסידי תולדות אהרן.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בשכונת מאה שערים בירושלים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר