חלק בלתי נפרד מחיינו

איך בוחרים ספק אינטרנט ביתי?

כיום, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו - הן המקצועיים והן האישיים.לכן, שאלת בחירת ספק האינטרנט הביתי חשובה במיוחד, על מנת להשיג את המוצר המתאים ביותר עבורנו. במאמר שלפניכם, נדון במספר שיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספק אינטרנט ביתי (אינטרנט, מקודם)

כיכר בשיתוף | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: pixabay)

מהו בכלל ספק אינטרנט?

אינטרנט ביתי מסופק לנו בידי חברות שונות שפרסומותיהן מוכרות לכולנו. באמצעות התשתית שלהן, ביחד עם התשתית הביתית שלנו (ראוטר, מודם וכד'), אנו יכולים להשתמש ברשת אינטרנט ביתי.

שיקול ראשון – איכות הגלישה

למעשה, המוצר שאנו רוכשים הוא אינטרנט ביתי. לכן, אנו רוצים שמהירות הגלישה בו תהיה הטובה ביותר שנוכל לקבל. חשוב במיוחד לבדוק מהי המהירות שנקבל מהחברה, הן על ידי בדיקה בחברה ישירות והן באמצעות השוואה לשכנים, חברים או משפחה, וקריאת חוות דעת וביקורות באינטרנט. עוד חשוב לבחון מהי ההתחייבות למהירות הגלישה המינימלית של החברה, כדי שאפשר יהיה לוודא בכל שלב שהיא מספקת את שהתחייבה לו.

שיקול שני – נתב האינטרנט

אינטרנט ביתי מתאפשר באמצעות תשתית, וחלק מרכזי בה הוא הנתב. לעיתים, בחלק מחבילות האינטרנט הביתי שאנו רוכשים מהספק, הלקוח יקבל גם נתב אינטרנט. לכן, חשוב לבדוק מהו הנתב שתקבלו ומהי רמתו, ובמידת הצורך לבקש גם נתב אחר. ככל שאינכם מקבלים נתב עם החבילה וצריכים לרכוש אחד בעצמכם, חשוב לבחון מהן האפשרויות הקיימות, כיוון שלא בכל רשת ובכל ספק ניתן להשתמש בכל נתב.

שיקול שלישי – שירות ותמיכה

שמענו רבות על הביקורת הציבורית שהייתה כנגד חברות וספקיות התקשורת, ושירות הלקוחות הוא חלק מרכזי בכך. שירות הלקוחות מורכב מפרמטרים שונים, כמו האפשרות לקיים צ'ט טלפוני עם נציג שירות, האם השירות זמין 24/7, מהם זמני ההמתנה השונים, האם ניתן לבצע פעולות באופן עצמאי דרך האינטרנט, ועוד. כל אלו, ועוד רבים אחרים, חשובים מאוד בבחינת איכות השירות והתמיכה המוענקים על ידי החברה, כיוון שאם נרצה או לא, בשלב מסוים במהלך ההתקשרות עם ספק האינטרנט אנו ניאלץ להיעזר בכך.

שיקול רביעי – המחיר

קיימים מספר ספקי אינטרנט ביתי בשוק, וכולם מתחרים זה בזה. בשוק כזה, שהינו משוכלל, הלקוחות נהנים ממחירים תחרותיים. לכן, בצעו סקר שוק והשוו בין המוצרים השונים שתקבלו בכל חברה לצד המחיר שמוצע לכם. כך, תוכלו להוזיל עלויות ולקבל את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור הצרכים שלכם.

שיקול חמישי – שירותים נוספים

חלק מספקי האינטרנט הביתי, או חלק מהחבילות השונות, מספקים שירותים נוספים מעבר לאינטרנט עצמו. למשל, שירותי אנטי-וירוס שונים או סינון אתרים ככל שיש לכם ילדים קטנים. שירותים אלו עשויים להיות חשובים לכם מאוד, ולכן מומלץ לבחון האם הם כלולים בחבילה המוצעת לכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר