איך עוברים דירה בצורה החלקה ביותר

למרות השמחה שבהתחדשות, הקושי הרגשי של עזיבת בית המגורים, יחד עם הצורך להתמודד עם העברת הציוד, יכולים להיות לעיתים מתסכלים למדי, כיצד ניתן להקל עליו באופן משמעותי? (בית, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: unsplash)

מעבר דירה הוא חוויה מאתגרת. למרות השמחה שבהתחדשות, הקושי הרגשי של עזיבת בית המגורים, יחד עם הצורך להתמודד עם העברת הציוד, יכולים להיות לעיתים מתסכלים למדי. אולי לא ניתן להפוך את תהליך מעבר הדירה לתהליך מהנה, אך ניתן להקל עליו באופן משמעותי. הקלה על תהליך המעבר, הכוללת תכנון מוקדם, ייעול שלבים, וסגירת הנושאים הבירוקרטיים מראש, תהפוך את מעבר הדירה שלכם לחלק, מהיר ויעיל במיוחד.

שימוש בשירותי אריזה של חברת ההובלה

מעבר דירה דורש תיאום בין שלל גורמים שונים. יש צורך ליידע את בעל הדירה הנוכחי שלכם ולמצוא מחליפים בתאריכים מתאימים, צריך לבדוק עם הדיירים בדירה הבאה מתי הם מתכננים לעזוב, להתקשר לחברת ההובלה לתיאום שעות, לעבור על המסמכים הרשמיים, להכין את הילדים ועוד. כל משימה שתוכלו להוריד מעצמכם, תהפוך את תהליך מעבר הדירה להרבה יותר נסבל. אחת המשימות שניתן ורצוי להעביר לגורם מקצועי, היא משימת האריזה. אריזת הארגזים לקראת המעבר היא מלאכה קשה, שדורשת ידע וזהירות. על הארגז להיות ארוז בצורה בה המשקל ייפרס באופן שווה, ובלי להעמיס עליו יותר מדי, מה שייקל על המובילים. חלק גדול מחברות ההובלה מציעות שירותי אריזה מקצועיים. תוך שעות ספורות, יגיעו אל ביתכם עובדים עם ארגזים ריקים וכל שאר הציוד הנדרש, ויוכלו להעמיס את כלל הציוד שלכם לארגזים, כך שתוך זמן קצר המשימה המתישה תהיה מאחוריכם.

יידוע סוכן הביטוח שלכם מראש

חשוב מאוד שתהיו מוגנים עם ביטוח מבנה יעיל כבר מהרגע הראשון, ולשם כך יש לתת לסוכן הביטוח שלכם התרעה מספקת. אם ברצונכם להחיל את הביטוחים הישנים שלכם גם על ביתכם החדש, חשוב לתכנן זאת מראש. נסו לברר האם הפרמיות אותן אתם משלמים עדיין מתאימות לכן, והאם ניתן להעבירן לנכס החדש. מאחר ואת רוב העבודה של העברת הביטוחים יבצע עבורכם סוכן הביטוח, אין שום סיבה שתשאירו זאת לרגע האחרון. כבר כשהחוזה החדש שלכם חתום, צלצלו אליו, הסבירו לו את הסיטואציה, ובקשו שידאג להעברת הביטוחים שברשותכם בהתאם. אם אתם לא בטוחים מהם הכיסויים הקיימים עבורם אתם משלמים, תוכלו להיכנס לאתר הר הביטוח ולבדוק זאת בלחיצת כפתור.

תיוג הארגזים ויצירת רשימת מלאי שלמה

רבים מרגישים שעיקר הלחץ בתהליך ההעברה הוא ההעמסה של הציוד אל רכב ההובלה, ושלאחר הפריקה שלו החלק הקשה מאחוריהם. מדובר בטעות נפוצה, מאחר ולאחר פריקת הארגזים החלק הקשה של המבצע עוד לפניכם - סידור הבית החדש. אם לא רשמתם מראש על כל ארגז את התכולה שלו, שלב זה יכול בהחלט להפוך להיות סיוט. בית ממוצע נדחס לתוך עשרות עד מאות ארגזים, ואם לא תהיה לכם אפשרות לסדר אותם בחדרים השונים בצורה חכמה, ולתכנן את הפריקה בהתאם, זמן העבודה שלכם יתארך משמעותית. תיוג הארגזים ויצירת רשימת מלאי גם יסייעו לכם לדעת שכלל הציוד שלכם הגיע בשלום, ולקבל החלטות בנוגע לוויתור על רכוש שאין לכם כבר צורך בו.

הכנה של תיקים ייעודיים ליום המעבר

יום המעבר עצמו, בעיקר אם אתם עוברים דירה יחד עם ילדים, הוא יום מפרך. אחת הפעולות שיכולות להקל עליו, היא הכנה של תיקים ייעודיים. תיקים אלו יכילו את הבגדים הרלוונטיים ליום המעבר, יחד עם כל הציוד הדרוש לכם ליום זה, כמו מברשות שיניים, כלי רחצה, וציוד לעבודה ובית הספר. תיק זה יחסוך מכם את הסיטואציה של חיפוש עקר בין עשרות ארגזים בשעות הבוקר, בניסיון נואש לא לאחר יותר מדי לעבודה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר