מרתק

צפו: אלישבע בכיכר מארחת את בעלת המותג "קאזה בלה"

לכולנו יצא לשמוע או להכיר מקרוב את המותג היוקרתי, "קאזה בלה", המציע את כל מה שצריך כדי להעשיר השולחן שלכם. עכשיו יש לנו הזדמנות גם להכיר את הפנים שמאחוריו, גולדי פנסטר (עיצוב הבית)

(צילום: מתוך התכנית)

מאחורי המותג המנצח "קאזה בלה", עומדת מייסדת עצמתית, שעשתה טרנספורמציה מעולם ראיית החשבון, עקב מאורע אישי שהיא חושפת בהמשך הכתבה.

האימפריה שלה חולשת על ישראל ועל מספר מוקדים בעולם, כשבכולם מציגה קולקציות עשירות שבזכותן ניתן להדר בעריכת שולחנות שבת וחג. בנוסף לריאיון המרתק ולהדגמה בשידור, היא בחרה לספר לכם על חלום מרגש שעוד תשמעו עליו לראשונה.

גולדי, מה מייחד את קאזה בלה?

"קאזה בלה" זה בית יפה באיטלקית והסלוגן שלנו הוא: YOUR HOME DESERVES IT. המותג שלנו מציע כל מה שקשור להעשרת השולחן שלכם, כמו: מפות, מפיות, חבקים למפיות, פלייסמנטים במגוון סוגים, כיסויי חלה, אגרטלים, סכו"ם שאמור להגיע בקרוב, מנקה פירורים שהוא מוצר גאוני ואקססוריז.

(צילום: באדיבות המצלם)

איך הגעת לתחום?

לפני 5 שנים, כשהייתי בהריון בחודש החמישי, נפלתי, רגלי גובסה והנבצרות שנכפתה עלי גרמה לי לארח הרבה וכבר אז התחלתי להתעניין בתחום. כשהורידו לי את הגבס בשבוע ה-36, חשתי לא טוב, קיבלתי עירוי בבית חולים ומיד איבדתי את הראייה באופן זמני. זמן קצר לאחר שיילדו אותי הראייה החלה לחזור.

בחופשת הלידה בעלי המליץ שאגשים חלום ונצא לדרך מעוצבת של הלבשת שולחנות ומאז, הכל היסטוריה.

מהו שולחן החלומות בעינייך?

אין לי שולחן אחד שהוא שולחן החלומות. שולחן חלומי הוא בעצם החוויה אותה אתם מציירים וכך יוצרים שולחן שהוא ייחודי לכם – זהו שולחן החלומות בעיני!

(צילום: באדיבות המצלם)

כיצד נולד קונספט?

מתחילים לבנות קונספט מכם שכולל את מגוון הצבעים, הטקסטורות, הבדים, עשרות סוגי המפיות ושאר האקססוריז המאפשרים אינסוף וריאציות אינדיבידואליות מבחינה קונספטואלית.

מיהו קהל היעד שלך?

המכנה המשותף כמעט היחיד בין כל היהודים בכל העולם, בכל המגזרים, הוא שולחן השבת / ארוחת שישי. לכל יהודי יש משמעות לשבת ו"קאזה בלה" נולדה בשביל להעצים את השולחן שיהיה עשיר, מזמין ונעים. אז התשובה היא, שקאזה בלה פונה לכל מי שמעוניין לשדרג ולהעשיר את שולחן השבת שלו.

(צילום: באדיבות המצלם)

כיצד מנגישים את עניין עריכת השולחן לכולם?

ללא ספק, כל אחת יכולה לערוך. זה משפט הפתיחה שלי בסדנאות לעריכת שולחן אותן אני מעבירה. זה לא מקצוע שלומדים, זה הנפש שלנו שעורכת את השולחן, זאת החוויה אותה אנו מציירים.

יש לנו בערוץ היוטיוב ובאינסטגרם סרטוני הדרכה המדגימים כיצד לקפל מפיות במגוון ווריאציות.

מה המוצר האהוב עלייך?

המוצר האהוב עלי הוא מנקה פירורים. קודם כל כי זה הפך את הניקיון לחוויה. לאחר שהייתי מסתבכת באיסוף הפירורים וניעורם, הוא הפך את העניין לפשוט ונוח. מעבירים אותו על השולחן והוא אוסף את הפירורים פנימה. המכשיר מותר לשימוש בשבת.

(צילום: באדיבות המצלם)

היכן ניתן להשיג את המוצרים של המותג?

המוצרים שלנו משווקים בחנויות בארץ, ארה"ב, לונדון, קנדה, בלגיה ופנמה. ויש את החנות / משרד שלנו ברחוב בר כוכבא 8 בבני ברק. שם, אני והצוות המקצועי שלי מתאימות אישית ללקוח את הסט המושלם לסלון שלו. כמו גם, יש לנו אתר נגיש ונוח עם משלוחים לכל חלקי הארץ ובנוסף, בקרוב יעלה לאוויר אתר באנגלית שיספק משלוחים תוך שלושה ימי עסקים בלבד.

הטיפים של גולדי לעריכה מקצועית ומנצחת:

1. אל תפרשו ניילון המטשטש את הטקסטורות. המפות של קאזה בלה כביסות, כל הכתמים יורדים ואין צורך בגיהוץ.

2. פרחים מוסיפים חיות לשולחן ואני ממליצה לשים אותם באגרטלים נמוכים וקטנים, באופן שלא יפריעו לסועדים מחד ולא יצרו מראה עמוס, מאידך.

3. צרו משחקי גבהים בשולחן, אשר מונעים קו אופק אחיד ושעמום ויזואלי. ניתן ליצור גובה באמצעות קיפול מפית שעומדת על הצלחת, לצד כמה סוגי אגרטלים, מספר צלחות / פלייסמנטים וכדומה.

4. ניתן תמיד להשתמש עם מה שכבר יש לכם בבית כדי לשדרג את השולחן, לדוגמה: כוסות עם רגל ובלי רגל יכולות לשמש כאגרטלים לפרחים. פלייסמנט ישמש כתחתית לסיר חם.

5. השקיעו בפרטים הקטנים. אני אוהבת להניח ליד כל צלחת שם, זה גם יוצר סדר - מי יושב איפה וגם נותן תחושה אישית.

(צילום: באדיבות המצלם)

האם חל שינוי בתרבות הצריכה בתקופת הקורונה?

כיוון שלא יכולנו לקבל לקוחות פרונטלית, הכל עבר לאתר ולצערנו השירות האישי נמנע מאתנו. בנוסף, ראינו את ההבדל בגודל המפות ובכמות של האקססוריז שנרכשו.

בדרך כלל, בפסח כולם קונים מפות גדולות כי הם מארחים הרבה אנשים והפעם הרגישו שכל אחד חוגג את החג עם המשפחה הגרעינית שלו. בו זמנית, זה היה יפה לראות זוגות שרק עכשיו התחתנו או זוגות שסיימו לחתן את הילדים - אלו לדוגמה רגילים לחגוג חגים עם המשפחה המורחבת והפעם היתה להם ההזדמנות לעצב את השולחן האישי שלהם

(צילום: באדיבות המצלם)

מה החלום שלך?

שכל יהודי ברחבי העולם יעצים את שולחן השבת שלו ולארגן שבת עולמית ערוכה ומעוצבת. בעצם, זאת המהות של "קאזה בלה", לאפשר לכולם ליהנות משולחן שבת מעוצב.

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

אם היתה לך אפשרות לבחור אופציה אחת מבין השתיים, במה היית בוחרת?

מודרני או קלאסי?

קלאסי

צבעוני או מונוכרומטי?

מונוכרומטי (מאתגר)

סנטר פיס מרכזי או שזירה אישית?

מרכזי

ספונטני או מתוכנן?

ספונטני

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

מאת: אלישבע גליקסברג

עיצוב ואקססוריז: גולדי פנסטר

צילומים: סטודיו רייס

ארט והפקה: מינה אייזנשטארק

סטיילינג: קאזה בלה

תיאום והפקה: אדל שטרן

ניהול אולפן: יוחנן בלייך

איפור: יערית אלבז

שמלה: BANANA FASHION

(צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר