על פי הצוואה

במהלך הלוויית האדמו"ר: הוכתר ה'ממשיך'

המונים השתתפו במסע ההלוויה של האדמו"ר משומרי אמונים בני ברק שנפטר הבוקר. במהלך ההלוויה הוכתר בנו בכורו, רבי מרדכי ראטה כאדמו"ר משומרי אמונים החדש (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר החדש בהדלקה במירון לפני כשנתיים (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

המונים השתתפו בשעה האחרונה במסע ההלוויה של האדמו"ר משומרי אמונים בני ברק שנפטר הבוקר בבית החולים לניאדו שבנתניה לאחר שנאבק בנגיף הקורונה.

ההלוויה התקיימה בסמוך לבית המדרש בעיר בני ברק לאחר הטהרה שבוצעה בעיר חולון, ובשל סיכום עם המשטרה וארגון זק"א תל אביב, המיטה נשארה בתוך הרכב המיוחד, כאשר במקום נשאו דברי הספד קצרים.

מי שנשא דברי הספד ונפרד מאביו האדמו"ר הוא בנו שאף הוכתר לממשיך דרכו הרה"צ רבי מרדכי ראטה שדיבר בכאב על גדלותו של אביו ועל מסירותו לתורה לחסידות ולהנהגת הקהילה בשנים האחרונות.

לאחר מכן הוכתר הבן לממשיך דרכו של אביו ע"י החסיד רבי ישראל לרר, שאמר כי בתקופה האחרונה הוא שמע מפי האדמו"ר זצוק"ל כי רצונו הוא שבנו בכורו הרה"צ רבי מרדכי ישמש כממלא מקומו, וכי התקווה היא שהשלום והאחווה בחסידות ימשיכו להתקיים כרצונו של הרבי זצ"ל.

הרה"צ רבי מרדכי התגורר במשך מספר שנים בעיר אשדוד, ולאחר שאביו מונה לאדמו"ר עבר להתגורר בסמוך אליו בעיר בני ברק, שם הכירו כולם את גדלותו בתורה ואת אצילותו.

לאחר מסע ההלוויה בבני ברק, יצאו המשתתפים באוטובוסים לכיוון שכונת מאה שערים בירושלים, שם המתינו מאות מלווים להגעת המיטה, בדרכה להר הזיתים, שם ייטמן האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר