400 אלף ש"ח

חרדית נסעה לצימר, שברה את היד ופוצתה

משפחה מפתח תקווה יצאה לחופשה בצימר בגליל העליון, אם המשפחה נפגעה באמצע ארוחת הערב המשפחתית ולבסוף קיבלה פיצוי ענק • לעו"ד שלה יש מסר חשוב לנופשים (חרדי)

הגליל העליון (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

בני זוג חרדים מפתח תקווה, יצאו לחופשה משפחתית בגליל העליון, עם שלושת ילדיהם, במהלך האורחה צנח על ידה של האישה פרגולה, לאחר שנה וחצי, היא הצליחה לקבל 400 אלף שקלים, פיצוי על הנכות, הכאב והסבל.

מירי, אישה חרדית המשתייכת לציבור הליטאי בפ"ת, יצאה יחד עם בעלה וילדיה לחופשה משפחתית בצפון הארץ. בני המשפחה שכרו צימר בגליל ותכננו לטייל וליהנות, וזאת לרגל יום הולדתה.

בני המשפחה שכרו רכב ונסעו צפונה. לאחר יום כייף שכלל שייט וסיור במספר אתרים, ארעה תאונה מצערת ביותר. בני המשפחה הגיעו לצימר. במהלך ארוחת הערב אותה בחרו לאכול במרפסת הצימר, צנח על ידה של מירי אם המשפחה חלק מהפרגולה וגרם לה לשבר קשה מאד בידה הימנית.

מירי אשר סבלה מכאבים עזים, הובהלה ישירות לביה"ח כסובלת משבר פתוח ביד. מירי נותחה והשברים קובעו באמצעות ברגים ופלטינות. כמובן שהחופשה נעצרה, וכל בני המשפחה התפללו והיו חרדים לשלומה של האם.

לאחר הניתוח, הועברה מירי להמשך טיפול והשגחה בביתה תוך שהיא נזקקה לעזרה רבה ולסיוע בני משפחתה וחברותיה. כאשר כל השכונה מתגייסת לעזרתה כשהיא שכבה כאובה בביתה.

המשפחה החליטה לשכור את שירותיו של עוד דניאל שריד, העוסק בדיני הנזיקין והביטוח וזאת בכדי לקבל פיצוי בגין הנזקים הקשים.

עו"ד דניאל שריד מספר ל'כיכר השבת': "מיד שקיבלתי את התיק פניתי לבעל הצימר וביקשתי ממנו את פרטי חברת הביטוח. הפנתי את מרשתי למומחה אורטופד בכיר בכדי לקבל חוות דעת רפואית לביהמ"ש".

"במקביל", מספר שריד, "הוגשה תביעה ומומחה ביהמ"ש קבע כי למרשתי נותרה נכות בשיעור 15% ובנוסף נכות אסתטית בגין הצלקת בשיעור נוסף של 5%".

עוד דניאל שריד. (אלירן בר ציון)

"לאחר מו"מ עם חברת הביטוח, מרשתי קיבלה פיצוי בסך של 400,000 ש"ח. לאור נתוני התיק ובעיקר לאור נתוני שכרה, מדובר בפיצוי גבוה מאד".

שריד מציין, "אני ממליץ לכל אדם ששוכר צימר, לבקש טרם הגעתו את פרטי הביטוח ולבדוק האם באמת המקום מבוטח כחוק".

"במקרה של מירי הצימר היה מבוטח ועובדה זו הקלה משמעותית על ניהול התיק, אך לצערי אני מקבל פניות רבות מאנשים שנפצעים ולצימרים/לדירות הנופש אין תמיד ביטוח ולכן במצב שכזה, קשה יותר להשיג פיצוי".

מירי אומרת ל'כיכר השבת': "פתאום משום מקום הפרגולה צנחה עליי, מזל גדול שהילדים ובעלי שיחקו במדשאה ורק אני עמדתי לבדי במקום".

"בחסדי שמיים הפרגולה לא צנחה על אחד מילדי הקטנים ונמנע אסון כבד. היד שלי כיום פגועה ואני משתדלת לעשות כמה שיותר טיפולי פיזיותרפיה. החופשה הזה הייתה סיוט אבל אנחנו מקבלים הכל באהבה. מדובר ברשלנות מצד בעל הצימר וחברת הביטוח שלו הבינה זאת די מהר. ההליך המשפטי היה מהיר ויעיל ובעל הצימר אף התקשר אלינו והתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר