השבוע:

ימים אחרונים בלבד להצטרפות להיסטוריה שלא תחזור!!

בעוד ימים ספורים קרן 'העוללים' תיפתח. הקרן שנמצאת על כתפיו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי. בעוד ימים ספורים נצעד כולנו ונהיה שותפים בדבר ההיסטורי הזה ונזכה לשטר שותפות חתום בידיו של מרן. בעוד ימים ספורים זעקת 'העוללים' תרעיד את כל קצוות תבל, אנחנו חייבים להיות חלק מזה (צדקה)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

נותרו עוד ימים ספורים בלבד לפתיחת ימי השותפות עם רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א, ארבעה ימים בלבד נותרו לפתיחת קרן 'העוללים' אשר התומכים יזכו לקבל שטר שותפות חתומה בידיו של מרן שר התורה שליט''א בו הם יזכו לחלק בתורתו.

אכן, זוהי היסטוריה של ממש, דבר שלא היה כדוגמתה מאז ומעולם, ודבר שככל הנראה גם לא יחזור על עצמו, הזדמנות חד פעמית לזכות בשותפות הנדירה הזו עם רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א, אשר בשטר השותפות הוא מבטיח לברכת פרנסה ברווח מלבד השותפות בתורתו האינסופית.

כן, בעוד כמה ימים קרן 'העוללים' תיפתח, וזהו לא סתם יום, ביום זה, י''ז אלול יציינו עשרים שנה להקמת 'קופת העיר', עשרים שנה של צדקה וחסד, עשרים שנה של צדקה בטהרתה, וזהו היום שנקבע על ידי מרן שר התורה שליט''א לפתוח את הקרן שכל - כך חשובה לו, כ''כ קריטית עבורו. למען תינוקות של בית רבן.

למען תינוקות של בית רבן, שלא טעמו טעם חטא. כל חטאם הוא שהם חיים בתקופה הנוראית הזו, התקופה הכל כך לא ברורה הזו, כאשר הם ממש רעבים ללחם, וזה מלבד הצלקות הנפשיות שעידן הקורונה תשאיר בלבבם הרך.

הצטרפו ותהיו חלק מהדבר הענק הזה, תזכו לחלק בתורתו השלימה של רשכבה''ג מרן שליט''א, החל מהבבלי והירושלמי וכל התורה כולה. הזדרזו והצטרפו להיות חלק מההיסטוריה הזו, חלק מהדבר הנדיר הזה, שלא היה כדוגמתו וכנראה גם לא תהיה עוד. בעוד ארבעה ימים זעקת 'העוללים' תישמע, ותרעיד את כל קצוות תבל. למענם למענינו.

לחתימת שותפות עם מרן שה"ת לחצו כאן >>>

h

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר