ערב חתונתו

הטלטלה של סטטיק: "פתאום יהדותי היתה מוטלת בספק"

זמן מה לפני חתונתו, נודע לכוכב הפופ לירז רוסו, שגדל במשפחה מאומצת, כי יש מי שמפקפק במידת יהדותו. הזמר שיתף את עוקביו בסערה שטלטלה את חייו - ובסוף הטוב (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סטטיק (צילום: Hadas Parush/Flash90)

כוכב הפופ הישראלי הזמר לירז רוסו, המוכר בכינויו 'סטטיק', פרסם פוסט מטלטל, לאחר שלדבריו נודע לו כי הוטל ספק ביהדותו, בשל היותו מאומץ.

אמש (ראשון) החליף סטטיק את תמונת הפרופיל בחשבון האינסטגרם שלו לשחורה, ופיזר רמזים לכך שדבר לא נעים מתחולל בחייו , כזה הגורם לו לסערת רגשות.

בנוסף, ב'סטורי' שפרסם הוא כתב כך: "עכשיו אמרו לי משהו שמטלטל את החיים עצמם. אני מאוד מקווה שזו טעות של הרגע, אחרת באמת שיהיה פה בלגן".

כפי שכבר פורסם בעבר, סטטיק אומץ על ידי הוריו כשהיה בגיל קטן מאוד, עובדה המשפיעה ישירות על הפוסט שפרסם, כפי שפירט היום הבוקר לקראת חתונתו שתתקיים בקרוב.

"רואים את המגן דוד הזה?", כתב סטטיק בצירוף צילום תמונת תכשיט שהוא עונד על צווארו, "זה התכשיט שתמיד עלי. כשאני מוריד את כל התכשיטים שאתם רואים, אותו אני לא מוריד. וזה מאז שקיבלתי אותו, בסוף כיתה י"ב מאימא שלי; זוכר איך נכנסנו יחד לחנות בקניון חיפה ורכשנו אותו. גם לאחי יש כזה, מסיום י"ב שלו. אתם יודעים - מעין מסורת".

"הוא מאוד חשוב לי, כי זה מאימא ובגלל מה שהוא מסמל. גדלתי מאוד קרוב לדת", שיתף כוכב הפופ על הקשר שלו לדת ולמסורת היהודית: "ימי כיפור בבית כנסת, כל החגים, עליתי לתורה בבר מצווה וקידוש אנחנו עושים יחד עד היום. טוב, אולי הקורונה קצת הרסה את זה, אבל הבנתם. הכל רגיל עד כאן".

בבית חב"ד במקסיקו. ארכיון (באדיבות המצלם)

וכאן באה התפנית: "אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי, בפעם הראשונה. הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם, נחשף מתחת לאדמה, עמוק עמוק איפה שקברתי אותו בליבי. נושא כל כך רגיש וכואב, שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה. כן, נכון, האימוץ. פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה".

"פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק", כתב הזמר בכאב גדול. "אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו לא נכון. אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור, שלא היה אכפת לי יותר כלום".

אך יש סוף טוב: "למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר. אם אי פעם בחיי הייתי קרוב להתקף לב - זו היתה הפעם הזו".

"תודה לכל מי שדאג לי, לא יכלתי לענות או לשתף מהבושה, מהכאב. תאריך חדש יקבע לחתונה. החיים ימשיכו כסדרם. למזלי, אני אותו אני שחשבתי שאני, אותו אני שאתם מכירים", סיים סטטיק את הפוסט גלוי הלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר