האזינו

חסידי סערט ויז'ניץ הופתעו לשמוע: אל תגיעו לראש השנה לרבי

חסידות נוספת מצטרפת לקו שהוכרז כבר בחסידויות קרלין ונדבורנא: התפילות בצל האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בראש השנה מבוטלות, בשל סכנת הקורונה. כל חסיד יתפלל בעירו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האזינו להודעה הדרמטית (תמונת הרבי, ארכיון: יהושע פרוכטר)

שעות לא רבות לפני שהם יוצאים מבתיהם לתפילות בצל האדמו"ר בחיפה, קיבלו מאות מחסידי סערט ויז'ניץ הודעה קולית מהנהלת המוסדות, בה התבשרו בהחלטה דרמטית: לא להגיע.

כלל החסידים התבקשו שלא להגיע מחוץ לעיר לבית המדרש הגדול לימי ראש השנה, אלא להתפלל כל אחד במקום מגוריו, באחד מבתי המדרש של החסידות ברחבי הארץ, שבשל כך יהיו פתוחים.

עוד נאמר בהודעה הבלתי שגרתית, כי האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לא יגש כבכל שנה לפני ה'עמוד' כדי לשמש כ'בעל תפילה' בתפילות ימי הדין.

מעבר לעובדה כי החסידים הללו יחלו כעת, זמן לא רב לפני החג, בהתארגנות הטכנית לקראתו, הם אף ביטלו בשעה האחרונה את השכירות שסיכמו עליה עם בעלי דירות בחיפה, בהן הם תכננו לשהות במהלך ראש השנה.

כזכור, מרכז החסידות בחיפה עלה לאחרונה לכותרות, כאשר המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה בעקבות שמחת נישואי נכדת הרבי, שנערכה באולם סגור בהשתתפות המונים.

החתונה שהסעירה (מתוך שידורי C-LIVE)

יצוין, כי לאורך שבעת החודשים האחרונים, מאז פרוץ המגפה, בלטה דמותו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בהקפדתו על עטיית מסכה ושמירת כל הנחיות גורמי הרפואה.

בהחלטה החדשה, מצטרפת החסידות לקו שהוכרז כבר בחסידויות קרלין, צאנז ונדבורנא, בהן כבר הודיעו שלא ייערכו תפילות בצל האדמו"רים, בשל סכנת ההדבקה בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר