מצמרר: הילד שנקרע בין זהותו היהודית לזהותו המוסלמית

צפו בסרטון עוצר נשימה, הפותח צוהר עבור הציבור לעולמו של ילד יהודי, שנולד להורים מתבוללים, ונקרע בין זהותו היהודית לזהותו המוסלמית, בהפקה של ארגון להב"ה (בארץ)

כיכר בשיתוף להבה | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

עם תחילתם של הימים הנוראים ועשרת ימי תשובה, הפיק ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) סרטון עוצר נשימה, הפותח צוהר עבור הציבור לעולמו של ילד יהודי, שנולד להורים מתבוללים, ונקרע בין זהותו היהודית לזהותו המוסלמית.

הסרטון מציג את הקונפליקט היומיומי שחווה הילד בערבוב בין שני העולמות הסותרים בהם הוא חי: מחד נצפה הילד כאשר הוא מתעטף בכאפייה ומוסת לפעילות טרור נגד יהודים, ומאידך מתעטף בציצית, שומע את תקיעת השופר בבית הכנסת, ומדליק נרות חנוכה.

היו שותפים עכשיו במאבק בהתבוללות >>>

הסרטון נחתם בדברים הנאמרים מפיו של הילד עצמו: "יהודים טובים, אתם עומדים לפני יום הדין. גם אני עומד לפני משפט. בבקשה, תעזרו לי להישאר יהודי".

בשנה האחרונה, מטפל ארגון להב"ה בעשרות מקרים של ילדים שנולדו לזוגות מתבוללים של נשים יהודיות וגברים ערבים, ומעניקים להם ולאימם טיפול מסור ואדוק, לצד ליווי משפטי צמוד, בעלויות של עשרות אלפי שקלים.

בבתי המשפט בישראל מתנהלים עשרות תיקים, בהם בסיוע להב"ה, מתקיים מאבק על זהותם היהודית של הילדים, כאשר במקרים רבים, שחלקם ייחשפו לראשונה באופן בלעדי ב'כיכר השבת', ניתן ללמוד על עוד מתחלואיה של מערכת המשפט הישראלית: מקרה בו בית המשפט מנסה לכפות על אמא יהודיה להמיר את דת ילדיה לנצרות, מקרה בו בית המשפט פוסק באופן מוטה לטובת האב הערבי, מולו מנהלת האמא היהודיה מאבק על בנה, ועוד.

קונים סנגור נוסף ליום הדין – שותפים עכשיו בפדיון שבויים ובהצלתם של ילדים יהודים! >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר