הסתתר מאחורי אוטובוס

המבודד קפץ מהמרפסת כדי לשמוע שופר - ושבר את רגליו

אברך שהגיע מחו"ל ושהה במלון בבידוד כפי הנדרש, קפץ מהמרפסת כדי להגיע לתקיעת שופר בבית המדרש בשכונת מאה שערים, של הקהילה אליה הוא משתייך • בסוף, שבר את שני רגליו (אקטואלי)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash 90)

סיפור מוזר ויוצא דופן התרחש במהלך ימי ראש השנה בירושלים, כאשר אברך ששהה בבידוד, החליט לקפוץ מהמרפסת כדי לשמוע תקיעת שופר.

האברך, תושב חו"ל שהגיע לישראל, שהה בבידוד במלון הסמוך לשכונת מאה שערים בירושלים, ורצה להגיע לשופר בבית הכנסת של הקהילה אליה הוא משתייך.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר באברך תושב חו"ל שהגיע לישראל בתחילת השבוע שעבר מתוך רצון לשהות בימי ראש השנה בקהילה, ולאחר שלא היו בידיו האישורים הדרושים, הוא נשלח חזרה לארה"ב.

כעבור כמה ימים החליט האברך לנסות שוב את מזלו ולעלות שוב על טיסה לישראל, טיסה שנחתה בנתב"ג ביום חמישי בערב.

בשל הסמיכות לחג, ואי הרצון לגרום לו לחלל את השבת, הוחלט להכניסו לבידוד באחד מהמלונות הסמוכים לשכונת מאה שערים, לקראת טיסה נוספת לארה"ב עליה הוא היה אמור לעלות הלילה.

אלא שהאברך החליט שלא לוותר בשום אופן על מעמד תקיעת שופר בקהילה, ולאחר סיכום מראש עם כמה מחבריו, הוחלט כי הוא יקפוץ מאחד החלונות של בית המלון.

האברכים שימתינו למטה, יתפסו אותו בידיו, וכך יוכל להימלט מבית המלון היישר לבית המדרש. אך האברכים, כשלו במאמציהם, מה שגרם לאברך לשבור את רגליו ולסבול מכאבים חזקים מאד.

האברכים, מחוסר ברירה, השאירו אותו במקום, וחזרו לשכונת מאה שערים בניסיון למצוא כסא גלגלים פנוי לטובת הזזת חברם הפצוע מאזור המלון.

עד שחזרו, בכל אותה העת הסתתר האברך מאחורי אוטובוס, זאת על מנת שאיש מבעלי המלון לא ישים לב לנעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר