המתנה הנמכרת ביותר בחגים!

'פלאתרוג': פאר אמיתי המיוחד לאתרוג

הנרתיק המרהיב מעור יוקרתי אמיתי שכבש את העולם היהודי – עכשיו, רק לכבוד סוכות בצל הקורונה במחיר מיוחד ומשלוח חינם עד הבית (חגים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

עד היום היה עולם הנרתיקים לאתרוג נע בין קופסאות הכסף היקרות שמחירם מגיע לסכומי עתק של אלפי שקלים ולעיתים הם שימשו יותר כחפץ לויטרינה ופחות כמשהו שניתן לקחת לבית הכנסת בחג, ועד קופסאות עץ, קרטון, או פלסטיק דמוי עור.

כל מי שחפץ לקיים "זה קלי ואנווהו" בנרתיק מכובד שיפאר את ארבעת המינים מצד אחד ולא יקר מדי מצד שני, נאלץ לבחור בלית ברירה רק באופציות הקיימות.

אל המקום הזה הגיע 'מכובד', המותג המוביל לעיצוב הבית היהודי בארה"ב ובישראל והשיק את 'פלאתרוג', הנרתיק המושלם לאתרוג, המקורי יותר, יפה יותר, מכובד יותר ומשתלם יותר.

כנסו להזמין>>

נרתיק מפואר העשוי מעור אמיתי משובח שנבחר בקפידה ועבר תהליך מקצועי מושקע המשווה לו יופי והדר אף יותר מהנרתיקים היוקרתיים ביותר, זאת לצד רכות פנימית מיוחדת השומרת על האתרוג המהודר מכל משמר, בנוחות מושלמת לאחיזה ובמחירים שווים המותאמים לכולם.

בתוך שבועות אחדים מעת ההשקה, כבש המוצר את השוק כשהוא הופך לאחת המתנות הנבחרות ביותר לקראת חג הסוכות.

"כמובן שלא תכננו כך", אומרים ב'מכובד', "וההשקה שתוכננה הרבה זמן, נפלה על עונת הקורונה, ולכן הוחלט כי השנה אנו נשלח את ה'פלאתרוג' לכל מזמין עד לפתח הבית בחינם".

חוץ משירות המשלוחים החינמי, 'פלאתרוג' כעת במבצע השקה מיוחד למהירי החלטה: 299 שקלים בלבד (במקום המחיר המקורי 400) והנרתיק אצלכם בבית בתוך 4 ימים.

אז אם גם אתם מחפשים מתנה מושלמת לחבר, לבן משפחה, או מישהו שאתם רוצים להפתיע, אם גם אתם חיפשתם עד היום את הנרתיק המשובח במחיר שפוי,

כנסו עכשיו לחנות אונליין להזמנות 'פלאתרוג'>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר