בעקבות ההצלחה האדירה:

ה'פלאתרוג' נוצר מחדש - בעבודת יד, תוצרת הארץ!

בשל הביקוש הגדול בזמן הסגר המבצע ממשיך גם במלאי החדש הנרתיק המרהיב מעור יוקרתי אמיתי שכבש אלפים בעולם היהודי – עכשיו, רק לכבוד החגים סוכות בצל הקורונה במחיר מיוחד ומשלוח חינם עד הבית (יודאיקה, מקודם)

מותג היודאיקה המדובר מבית מכובד (צילום: יח"צ | שאטרסטוק)

זה הולך להיות חג שמח במיוחד, למרות הכל.

היה ברור מהתחלה שהפלאתרוג ייחטף מהר מאוד.

כנסו להזמין>>

מתנה מושלמת לחג, נרתיק מפואר ומרשים במיוחד לאתרוג, עשוי עור אמיתי משובח בעבודת יד בארץ ישראל, במחיר שלא תמצאו בעולם היודאיקה, ומגיע עד הבית שלך בחינם.

אבל אף אחד לא חשב שזה ייגמר כל כך מהר.

האלפים שמיהרו להצטייד בפלאתרוג בשבועיים שקדמו ליום כיפור, היו הפתעה גם ל'מכובד', מותג היודאיקה המדובר ביותר שהביא לשוק את הלהיט הגדול של ארבעת המינים – הפלאתרוג.

עד היום היה עולם הנרתיקים לאתרוג נע בין קופסאות הכסף היקרות שמחירם מגיע לסכומי עתק של אלפי שקלים ולעיתים הם שימשו יותר כחפץ לויטרינה ופחות כמשהו שניתן לקחת לבית הכנסת בחג, ועד קופסאות עץ, קרטון, או פלסטיק דמוי עור.

כל מי שחפץ לקיים "זה קלי ואנווהו" בנרתיק מכובד שיפאר את ארבעת המינים מצד אחד ולא יקר מדי מצד שני, נאלץ לבחור בלית ברירה רק באופציות הקיימות.

אל המקום הזה הגיע 'מכובד', המותג המוביל לעיצוב הבית היהודי בארה"ב ובישראל והשיק את 'פלאתרוג', הנרתיק המושלם לאתרוג, המקורי יותר, יפה יותר, מכובד יותר ומשתלם יותר.

נרתיק מפואר העשוי מעור אמיתי משובח שנבחר בקפידה על ידי אמני עור ישראליים ועבר תהליך מקצועי מושקע המשווה לו יופי והדר אף יותר מהנרתיקים היוקרתיים ביותר, זאת לצד רכות פנימית מיוחדת העשוייה אף היא מעור ושומרת על האתרוג המהודר מכל משמר, בנוחות מושלמת לאחיזה ובמחירים שווים המותאמים לכולם.

בתוך שבועות אחדים מעת ההשקה, כבש המוצר את השוק כשהוא הופך לאחת המתנות הנבחרות ביותר לקראת חג הסוכות.

כנסו להזמין>>

"ההשקה שתוכננה הרבה זמן, נפלה על עונת הקורונה" מסבירים במכובד, "ולכן הוחלט כי השנה אנו נשלח את ה'פלאתרוג' לכל מזמין עד לפתח הבית בחינם, ידענו שזה חשוב אבל לא ידענו עד כמה". מה שקרה זה שהיצור הוכפל ובשבוע האחרון מולאו טרקליני מכובד ברחבי הארץ במלאי חדש של הפלאתרוג.

בימים אלו היה אמור להגיע הפלאתרוג למחיר המקורי שיועד לו וגם הוא ברף הנמוך של מחירי השוק הקבועים למוצרי עור אמיתי (כ400 ש"ח), אולם ב'פלאתרוג' הוחלט להשאיר את מחיר ההשקה השנה של 299 ₪ בלבד עד אחרון הנרתיקים. אז זה הזמן להפתיע את מי שמגיע לו, או את עצמיכם, עם הנרתיק המשובח במחיר שפוי ושווה, פנו עכשיו למוקד ההזמנות 050-4183300 או באתר מכובד.

הפלאתרוג כבר יוצא אליכם עם השליח.

כנסו עכשיו לחנות אונליין להזמנות 'פלאתרוג'>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר