התפשטות הקורונה

תולדות אהרן הודיעו: שמחות בית השואבה - מבוטלות

בעקבת היערכות המשטרה לאכיפת הסגר בחג הסוכות בחצרות הקודש, כפי שדווח ב'כיכר', בחסידות 'תולדות אהרן' הודיעו על ביטול אירועי שמחות בית השואבה (חסידים, בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
שמחת בית השואבה בתולדות אהרן. ארכיון (צילום: שלומי כהן)

בעקבת היערכות המשטרה לאכיפת הסגר בחג הסוכות בחצרות הקודש, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בחסידות 'תולדות אהרן' הודיעו על ביטול אירועי שמחות בית השואבה המסורתיים, הנערכים מדי שנה, בכל לילה מלילות חול המועד, בהשתתפות אלפים.

גורם ב'תולדות אהרן' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "הרקע לביטול הם התייעצויות ודיונים רבים שנערכו בשבועות האחרונים בחסידות במטרה למצוא אולי מתווה מוסכם לעריכת הארועים, אך משנוכחנו לראות שהדבר לא שייך, ובהתחשב לאזהרות שהשמיעו במשטרה, הוחלט בהוראת הרבי לבטל את הארועים ההמוניים, כולל את פעילות ההכנסת אורחים שכידוע אירחה מידי שנה עשרות אלפים שנהרו לחגיגות הגדולות".

כזכור, הבוקר פורסם ב'כיכר השבת' כי עסקני חסידות בעלזא וחסידות תולדות אהרן, זומנו לשיחות אזהרה במשטרה, לקראת חג הסוכות, וחלקם נחקרו בעקבות אירועים מהחודשים האחרונים.

בנוסף, במשטרה מתכוונים לפתוח בחקירה פלילית גם נגד חברי העמותות של מוסדות שיפרו את ההנחיות, צעד שיגרום לבעיות כלכליות וניהוליות בקרב אותם מוסדות.

כמו כן, בעקבות החשש של המשטרה מעימותים שיפרצו בין תושבים לשוטרים בשכונת מאה שערים, הוחלט לתגבר את הכוחות שפועלים בשכונה, במאות שוטרים שיגיעו ממחוזות נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר