"אהב מוזיקה"

פטירת הרבי מפיטסבורג; האבל הפרטי של קורין גדעון

אבל - שנראה תחילה כבא מכיוון מפתיע: מגישת הטלוויזיה קורין גדעון מתקשה לעכל את הסתלקותו של האדמו"ר מפיטסבורג, שהיה כך מתברר מעמודי התווך של משפחתה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרבי זצ"ל בחופתה של גדעון (צילום: מורן מעין)

‏אשת התקשורת קורין גדעון נפרדת היום (שני) מהאדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל, שבעלה היה קשור אליו ברמה שמשפחתית.

"לפעמים החיים מכים בנו חזק", כתבה מגישת הטלוויזיה המוכרת. "חילי חוגג היום יום הולדת, אבל במקום להתעורר לשמחה, התעוררנו לבשורה קשה מאוד: הדוד האהוב והקרוב ביותר אליו נפטר. האדמו״ר מפיטסבורג זצוק"ל, שהיה פשוט 'דוד מוטי' בשביל חילי".

בהמשך דבריה שיתפה על הקשר החם שהיה לבעלה עם האדמו"ר זצ"ל: "תמיד חילי סיפר לי איך בתור ילד כל כך אהב לנסוע לחצר שלו לאשדוד, להתארח שם בשבת, להיות לצידו ב'טישים'. הוא היה אמנם אדמו"ר, אבל תמיד התייחס לחילי כמו בן. הייתה לנו גם הזכות הגדולה שיברך אותנו בחתונה".

הבעל חילי בהלוויה, היום (באדיבות המצלם)

"קצרה היריעה מלהכיל את כל פועלו של האדמו"ר, אבל אחד הדברים שהכי ייחדו אותו הייתה האהבה הגדולה שלו למוזיקה; הוא ידוע בניגונים הרבים שהוא הלחין. היום הזה הוא יום שמערבב בתוכו חיים ומוות, אבל זה כנראה טבעו של עולם. יהי זכרו ברוך", סיימה הידוענית.

כזכור, לפני כשנתיים גדעון ובעלה, איש העסקים חילי סורצקין - בן למשפחה חרדית - נישאו כדת משה וישראל, כאשר ב'ברכה אחריתא' בחופה כובד האדמו"ר מפיטסבורג זכר צדיק לברכה. הדוד האהוב - שאיננו.

חילי סורוצקין כילד, לצד דודו הרבי מפיטסבורג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר