"גיבורה על חלשים"

מקומם: המשטרה פשטה על סוכות פרטיות בשכונה הירושלמית

תושבי השכונה הירושלמית זועמים, משטרת ישראל החליטה ללא סמכות לפשוט על סוכות פרטיות בשכונה. "סגרו אותנו בבית לתקופה, ועכשיו הם חזקים על האנשים הקטנים" (חרדי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פשיטת המשטרה על הסוכות, הערב (צילום: באדיבות המצלם)

אם לא מספיק הזעם הקיים על משטרת ישראל בעקבות האלימות שהופעלה מאז אתמול, נגד אזרחים בריכוזים החרדים, הרי שבשעה האחרונה (שני) פשטה המשטרה על סוכות פרטיות בשכונת נווה יעקב בירושלים.

השוטרים שעל פי החוק, אינם יכולים להיכנס לסוכה ללא צו, דרשו מהנוכחים בסוכה לצאת על מנת לבדוק האם כל הנוכחים בני אותה דירה.

תושבים תיארו ל'כיכר השבת' כי מספר שוטרים עברו סוכה סוכה ברחוב כפר עברי, וכאשר שמעו כי היא מאוכלסת באנשים, דפקו על דלת הסוכה ודרשו מחלק מהנוכחים לצאת ולהזדהות.

אחד התושבים הגיב בזעם: "סגרו אותנו בבית לכל החג בלי יכולת לנשום אוויר, ועכשיו גם פורצים לנו לסוכה?". התושב טען: "גומרים אותנו, עושים לנו דיכאון החג הזה. התחושה היא שהמשטרה גיבורה על חלשים. היא לא מסוגלת על אירועים גדולים שם יש התקהלות הדורשת אכיפה, ולכן היא בעקבותינו".

עוד מוסיף תושב אחר: "בעוד המשטרה פועלת לחלק קנסות ולאכוף שהיה של מספר אנשים בודדים בסוכה, אירועים גדולים נערכים - ללא כל אכיפה משטרתית, מה שמלמד, שהמשטרה חזקה רק על החלשים".

'כיכר השבת', פנה למשטרת ישראל, כדי לקבל את תגובתה. אך זו טרם ניתנה עד למועד פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר