נס בסוכות

שמילי אונגר התהפך עם רכבו ויצא בשלום

שמילי אונגר, כוכב הזמר החסידי מארצות הברית, התהפך עם רכבו - בעת שהיה בדרכו להופעת שמחת בית השואבה בהרי פנסילבניה - אך ניצל בנס ויצא ללא פגע. צפו בתיעוד (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נס בעיצומו של חול המועד סוכות: שמילי אונגר, כוכב הזמר החסידי מארצות הברית, התהפך אמש (שני) עם רכבו - בעת שהיה בדרכו להופעת שמחת בית השואבה בהרי פנסילבניה - אך ניצל בנס ויצא ללא פגע.

בתיעוד מזירת התאונה שהגיע ל'כיכר השבת' נראה רכב ההונדה של הזמר החסידי כשהוא הפוך ומרוסק באמצע הכביש כאשר אונגר הצליח להיחלץ מהרכב בכוחות עצמו.

שעות ספורות לאחר התאונה, פרסם הזמר החסידי וידאו למעריציו שבו הודה מקרב לב לכל מי שהתעניין בשלומו ושיחזר את אשר אירע: "הייתי בדרך להופעת שמחת בית השואבה בהרים, הייתי מעורב בתאונה קשה, הרכב שלי התהפך והלך טוטאלית, הצלחתי לזחול החוצה מהחלק האחורי של הרכב וניצלתי בנס, דאגתי מאוד שלא אצליח להגיע בזמן להופעה ולבסוף הספקתי להגיע ברוך השם, הייתי מאוד מבולבל ממה שקרה אבל זה חג סוכות והצלחתי לשמח את כל החוגגים".

בהמשך דבריו אמר שמילי אונגר כי הוא יעשה סעודת הודיה על הנס הגדול שקרה לו: "אני מודה להשם ועכשיו אני מעריך את החיים יותר מקודם, תנהגו בזהירות".

בין היתר הוא חושף את שם האלבום החדש שאמור לצאת מיד אחרי חג הסוכות 'מדרגות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר