בראשות הגר"ח קניבסקי

שמחת בית השואבה והקבלת פני רבו בשידור חוזר

בעקבות המצב המעמד יועבר בשידור חי למאות אלפי התושבים בכל רחבי העיר • את המעמד ינעימו בעלי מנגנים נודעים • שימו לב: לא תותר גישה לאיזור המעמד כלל (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ | שוקי לרר)

מעמד אדיר והיסטורי של שמחת בית השואבה מרכזית ו'הקבלת פני רבו' ייערך בחג הסוכות בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ויועבר בשידור ישיר למאות אלפי התושבים בכל רחבי העיר באמצעות מערכות הגברה שיוצבו בעשרות מוקדים ברחבי העיר.

תקופה ארוכה קודם החג נערכו בעיריית בני ברק להביא את שמחת החג לתושבי העיר בצל מגיפת הקורונה המעיבה על השמחה, כאשר השמחה המאפיינת את העיר מידי שנה בימי חוה"מ סוכות, לבשה השנה צורה שונה, בניסיון לשמור על שמחת החג לצד השמירה הקפדנית על הנחיות גדולי ישראל וכן גורמי הרפואה לשמירה על הרחקה בשל סכנת פיקוח נפש.

ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, נערכה השנה שמחת בית שואבה מרכזית מידי יום ברחובות העיר באמצעות 'משאיות בית השואבה' אשר הביאו את השמחה הגדולה לבתי התושבים שיישארו בבתיהם בשל המצב. על המשאיות המקושטות והחגיגיות הופיעו מידי יום מיטב אמני הזמר החסידי והמזרחי, עם מערכות הגברה איכותיות לשמחת תושבי העיר.

שיאה של השמחה יהיה הערב במעמד ההיסטורי של "שמחת בית השואבה המרכזית" משולבת במעמד נרגש של 'הקבלת פני רבו', אשר יתקיים אי"ה בראשת של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, בשעה 17.00 בערב.

המעמד האדיר והמרגש אשר גורם להתרגשות רבה בקרב תושבי העיר, יחל במעמד תפילה וזעקה וקבלת עול מלכות שמים, אמירת עשרה פרקי תהילים כבקשת מרן שר התורה שליט"א, על ידי מרן הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, אליו יצטרפו בו זמנית רבבות אלפי ישראל שיאזינו למעמד בשידורים חיים במערכות ההגברה ובתחנות הרדיו קול חי, קול חי מיוזיק, קול ברמה וקול פליי, ובשידור ישיר בשיא לייב.

מיד לאחר מעמד התפילה הנשגב, תחל שמחת החג בשירה ובזמרה עם בעלי המנגנים הנודעים שלמה כהן, זאנוויל וינברגר, מנדי וויס, ילד הפלא מנדי רוט, תזמורת של אמן הקלידים מוישי מנדלסון, מקהלת "מלכות" המורחבת ומקהלת הילדים 'חסידימלא'ך'.
בשיאו של המעמד יובאו דבריהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א אודות חובתנו בעת הזאת, לצד השמחה הגדולה בשמחת החג.

המעמד ההיסטורי יועבר בשידור חי על ידי מערכות הגברה לכל רחבי העיר, וישודר במקביל בתחנות הרדיו קול חי, קול חי מיוזיק, קול ברמה וקול פליי, ובשידור ישיר בשיא לייב. כמו כן ישודר מערכות הטלפוניות המיוחדות של בני הישיבות בבני ברק – מערכת בהיכלו, והמערכת המיוחדת לילדי עיר התורה – בני היכלא.

יודגש כי לא תותר גישה לאיזור המעמד, בשום פנים ואופן, והמקום עצמו יהיה מתוחם ומגודר ומאובטח על ידי צוות אבטחה כבדה שימנע את הגישה למקום.
ניתן יהיה להשתתף מהבית במעמד האדיר של שמחת החג והקבלת פני רבו בשידור חי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר