כוס קפה יצרה על השולחן כתם? הנה דרך טבעית להסירו

מודים. אנשים שמגישים שתיה חמה עם תחתיות לכוסות נדמו בעינינו כיהירים. עד ששמנו לב לטבעות לבנות שצצו על שולחן הקפה בביתנו. הן מטרידות וכעורות אבל מצאנו פתרון טבעי להסרתן (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

סבתא שלכם תמיד התעקשה להניח תחתיות מהודרות מתחת לכוסות השתיה החמה שהגישה לכם, לצד צלוחית עוגיות - ואתם, חשבתם שהיא משקיעה אנרגיות מיותרות בעניין, שלא לצורך. 'מה הביג דיל', תהיתם... עד ששמתם לב לטבעות לבנות שצצו על שולחן הקפה הדקורטיבי בסלון הביתי שלכם. ועל שולחן האוכל שלצדו וכן על השולחן במטבח. ובכן, הבנתם את הרעיון. הן מטרידות, אבל הסירו דאגה מליבכם, אין זה אומר שהפורמייקות שלכם נהרסו כליל.

אם הכתמים הללו לבנים או בגווני עננים, יש פתרון קל: ניתן להיפטר מהם על ידי מייבש שיער. ברצינות. אם מדובר בכתמים ששקעו והתייצבו, מקצועני הניקיון בחברת "מולי מייד" טוענים כי ניתן להסירם תוך 15 דקות. (וברגע שהם כמעט נעלמו, מומלץ למשוח את העץ בשמן זית, שמן מינרלי או מעט מיונז.) החזיקו את הפן במרחק 2.5-5 סנטימטרים מהמפגע ותראו כיצד הוא נעלם לאיטו.

למרבה הצער, הטריק הזה לא יעבוד על כל כתמי העץ. אם הסימן הוא בצבע שחור או בגוון כהה אחר, סביר להניח שתצטרכו לצבוע את המשטח שלכם מחדש. (צבע בהיר פירושו שהכתם לא הגיע לעץ; הוא כלוא מתחת לגימור, כך שהאוויר החם מסיר את הלחות הגורמת להיווצרותו).

לפתע, השימוש בתחתיות לכוסות כבר לא נראה כל כך מופרך ויומרני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר