"אנחנו שבויים"

ראיון באולפן: מאבק ההורים בתקצוב המעונות

בשנתיים האחרונות נרשמה עלייה של 30% במחיר המעונות וזה לצד אי מתן דרגה להורים במשך חודשים ארוכים • פיני מנדה, מי שמרכז את מאבק ההורים, בראיון באולפן 'כיכר' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

"מחירי המוענות עלו, בשנתיים האחרונות המחירים עלו משהו כמו 305, כשבדקתי יותר לעומק, העלות של הילדים במעונות ובמשפחתונים המפוקחים עלו", כך טוען פיני מנדה, מרכז מאבק ההורים, לקראת דיון שיתקיים מחר בוועדת כספים.

בין היתר הסביר מנדה: "בדרך כלל כל שנה המחירים עולים בין 25 ל-3%, בשנתיים האחרונות המחיר עלה ב- 15% כל שנה הוסבר לי שזה בכדי להמעיט את השתתפות המדינה בנושא המעונות, ואנחנו כהורים משלמים הרבה יותר".

לדבריו: "לא מדובר במאבק של החרדים, יש 97 אלף ילדים, פחות משליש מהם חרדים, זה לא קשור לחרדים. במשרד התמ"ת האשימו את משרד האוצר ובאוצר האשימו את המדינה וההורים משלמים את המחיר".

באשר ל'דרגות', מסביר מנדה: "הורה נרשם למעון - משלם דמי כניסה, ואז בספטמבר הוא מקבל את תעריפי הדרגה, אבל הוא לא יודע מה הדרגה שלו. כשאני קונה מוצר אני רוצה לדעת מה המחיר שלו. קודם כל שיקבעו במאי את המחירים, לא בסוף אוגוסט, תפרסמו את זה בשעם הרישום. הורה נרשם, למה הוא צריך לחכות חודשים כדי לקבל דרגה?"

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר