מסיבת חנוכה

בפוניבז' חגגו: "לא נפגענו מהקורונה" • צפו

"לא זו בלבד שלא נתבטל בית המדרש אף לא ליום אחד, אלא אדרבה הבחורים התגדלו בתורה במשך כל השנה האחרונה", כך אמר ראש ישיבת פוניבז' הגר"ש מרקוביץ במסיבה המסורתית • צפו (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בישיבת פוניבז' שבראשותו של הגאון רבי שמואל מרקוביץ, התכנסו אתמול (רביעי) למסיבת חנוכה המסורתית והיום, יצאו לחופשה עד אחרי שבת.

המסיבה התקיימה בהשתתפות ראש הישיבה ורבניה, כאשר היא נערכה גם כאות הודיה על תקופת הקורונה שלא פגעה בסדרי הישיבה.

הגר"ש מרקוביץ ציין בתוך דבריו כי "היה לנו את חסד ד' המופלא שליווה את הישיבה בכל התקופות ובייחוד מעת תחילת מגיפת הקורונה העולמית, כאשר לא זו בלבד שהדבר לא גרם לרפיון השקידה בישיבה הק' ולא נתבטל בית המדרש אף לא ליום אחד".

"אלא", הוסיף הרב מרקוביץ, "אדרבה בני הישיבה התגדלו והתרוממו בתורה במשך כל השנה האחרונה, וזכו להגיע למדרגות גבוהות בלימוד מסכת בבא בתרא בעיון עמוק".

עוד נשא דברים ראש הקיבוץ בישיבה הגאון רבי יחיאל דזימטרובסקי, שבתוך דבריו, ציין לשבח את הבחורים שקיבלו על עצמם קבלות מחייבות בשמחת תורה ועומדים בזה.

"הבחורים קיבלו ללמוד י"ד שעות, כ"א שעות, 8 שעות ביום שישי, 10 שעות בליל ש"ק ובמוצש"ק, ועוד ועוד קבלות, ובסייעתא דשמיא כולם עולים ומתעלים, ועל כך אנו מהללים ומודים בהלל ובהודאה, ובמיוחד החיזוק שהיה בישיבה בזמן "הסגר" על הגבעה שרק רומם את הבחורים ועד עתה".

יצוין, כי לראשונה בעקבות נגיף הקורונה, נרשמה היסטוריה בישיבה כאשר למסיבת חנוכה השנה הביאו תזמורת. כמו כן, במוצאי שבת האחרונה התקיימה השיחה השבועית - שמתקיימת מידי שבוע בחדר שיעור כללי, במעונו של הגר"ש מרקוביץ לשם הגיעו עשרות מתלמידי הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר