עשור של הצלחה:

ב'תמורה' מסכמים עשור שבו יותר בוגרות מפרנסות בכבוד בתים של תורה

95% מהבוגרות התקבלו לעבודה במקצוע אותו רכשו בסמינר 'תמורה – עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה ירושלים ומפרנסות בכבוד בתים של תורה * מיטב חברות ההיי טק בישראל בוחרים להעסיק דווקא את הבוגרות של 'תמורה' (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

בימים של אי ודאות ומשבר תעסקותי גדול, מביעים בסמינר תמורה - 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, שביעות רצון רבה מהמשוב המתקבל מבוגרות על אחוזי ההשמה הגבוהים במקצוע אותו רכשו במהלך לימודיהם. עד עתה כבר 95% מהבוגרות התקבלו לעבודה בתחום.

בימים אלו מסכמים בתמורה עשור לפעילות, ומביטים בסיפוק על השתלבותן של הבוגרות ובהם במקומות העבודה הנחשקים ביותר בתחום ובהם אינטל, מובילאיי, אורקם, בנקים ומוסדות ציבוריים, תעשיה אווירית, וריסנס ועוד. כמה מהבוגרות אף התקדמו לתפקידי ניהול בתחום ומשמשות כמנהלות צוות בחברות ההיי טק.

מקומות העבודה הנחשקים ביותר בתחום ובהם אינטל, מובילאיי, אורקם, בנקים ומוסדות ציבוריים, תעשיה אווירית, וריסנס ועוד

במקביל נערכים בסמינר תמורה - 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה ירושלים להרשמה לשנת הלימודים הבעל"ט.

יש לציין כי חרף אתגרי הקורונה, לא הפסידו גם השנה התלמידות אף שיעור וזאת לאחר שנתקבלה ההחלטה לפתוח את שנת הלימודים במתכונת היברדית – לימודים מרחוק, דבר שמאפשר לתלמידות, גם כאלה הגרות בערים רחוקות, להצטרף וללמוד את הלימודים המקצועיים תוך שהן אינן מתפשרות על הערכים הרוחניים. בהתאם לצורך, נשקלת האפשרות ללימודים היברדיים גם בשנת הלימודים הבאה.

דגש רב ניתן בסמינר גם על האווירה התורנית. מערכת הלימודים מורכבת משיעורי מחנכת, הבית היהודי, הלכה ואמונה, כישורי חיים, פסיכולוגיה ועוד. בנוסף שלוש פעמים בשבוע מתקיימות הרצאות ממיטב הרבנים והמרצים בדינים, אמונה והשקפה בסוגיות האקטואליות לדור כגון: הבית היהודי, שילוב בין הבית לעבודה וכן אודות האתגרים הרוחניים הכרוכים ביציאה לשוק העבודה. מספר פעמים בשנה נערכים ימי עיון מרוכזים המעניקים חיזוק רוחני ובניה אישית.

תחומי הלימוד בסמינר 'תמורה' - 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה ירושלים: 1. הנדסת תוכנה 2. הנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע - דבר המכשיר אותן להתפרנס בתחומי עולם ההייטק בתפקידי פיתוח, וניתוח מערכות מורכבות בענפים מגוונים.

משך הלימודים בלימודי תוכנה הוא 3 שנים בוקר (כולל מכינה) ושנה לימודי ערב ואילו בתוכנית לימודי תעשיה וניהול - 2 שנים לימודי בוקר (כולל מכינה) ו-2 שנים ערב.

התואר ניתן ע"י 'עזריאלי מכללה להנדסה, ירושלים', מכללה המוכרת ע''י המועצה להשכלה גבוהה. תוכנית הלימוד מכוונת להשתלבות בתעשייה. המכללה הכשירה אלפי בוגרים מהנדסים המשולבים בתעשיית ההיי טק בארץ ובעולם, נותנת מענה לביקושים בשוק העבודה ומקיימת שת"פ דינאמי עם תעשיית ההייטק בעיר.

כחלק מההשתלבות בעבודה התלמידות מקבלות סדנאות מקצועיות, פרקטיקה מעשית וייעוץ אישי בהכנה לעולם התעסוקה וההתמודדות מול ההיצע הרב של המשרות. ולא פחות חשוב הכוונה רוחנית וסיוע בהתמודדות מול האתגרים הרוחניים של האישה החרדית בעולם ההייטק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר