'לחיים' בטעם שלכם

וודקה פרימיום 'ניו אמסטרדם' לרגעים שמחים

בהשראת שמה המקורי של העיר ניו יורק, לפני עשור השיק היקב המוביל בעולם את וודקה 'ניו אמסטרדם' שהפך למותג הוודקה השלישי בגודלו והצומח ביותר בארה"ב(צרכנות, מקודם)

כיכר בשיתוף | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: יחצ)

איכות הוודקה והעיצוב המודרני בהשראת קו הרקיע של ניו יורק התוססת, מעניקים חוויה מפנקת בכל לגימה.

ודקה פרימיום 'ניו אמסטרדם' מיוצרת במזקקה פרטית בקליפורניה שבבעלות יקב גאלו - יצרנית היין והמשקאות האלכוהוליים הגדולה ביותר בארה"ב. השם 'ניו אמסטרדם' ניתן לוודקה בהשראת שמה המקורי של העיר ניו יורק, והיא באה לידי ביטוי בעיצוב המודרני של הבקבוק המזכיר את גורדי השחקים המפורסמים של העיר שאינה ישנה לעולם.

'ניו אמסטרדם' מיוצרת מ-95% תירס ו-5% בלנד דגנים שמקורם במיזורי ונברסקה, ארה"ב. היא מכילה 40 אחוזי אלכוהול, עוברת זיקוק חמש פעמים ומסוננת שלוש פעמים. הודות להרכבה הייחודי ותהליך הייצור הקפדני, טעמה של הוודקה מאופיין במתיקות עדינה וסיומת חלקה, המתאים לחיך הישראלי. האופי החלק להפליא, מאפשר לשתות את הוודקה כפי שהיא, אך היא מהווה גם בסיס למשקאות מעורבבים בכל הרמות.

ניו-אמסטרדם גורפת באופן עקבי פרסים ותארים נחשבים, ביניהם ניתן למנות את תואר 'מותג השנה' בקטגוריית האלכוהול במגזין wine enthusiast, מדליית זהב כפולה בתחרות New York World Spirits Competition, מדליית זהב בתחרותLos Angeles International Spirits Competition, ומדליית כסף בתחרויות International spirits challenge וב-The spirits business.

שתיית וודקה מתאימה לאירועים מיוחדים, לחתונות ולסעודות מצווה, כאשר 'ניו אמסטרדם' הופכת את הלגימות למענגות ומלאות טעם. בכל ימות השנה, מתי שרק רוצים ליהנות מהטעם המופלא של הוודקה, 'ניו אמסטרדם' מאפשרת חוויית פרימיום ייחודית ומלאת אנרגיה.

וודקה 'ניו אמסטרדם' בכשרות OU.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר