צפו בראיון

יעקב שוואקי עונה לשאלות שלכם הגולשים

הזמר המצליח יעקב שוואקי בראיון מיוחד מביתו שבניו ג'רזי לרגל השקת אלבום המופע החדש שלו, והפעם הוא עונה גם על השאלות שגולשי כיכר השבת כל כך רצו לדעת (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: משה ביטון)

לרגל השקת אלבום המופע החדש שלו מהלייב פארק, הזמר המצליח יעקב שוואקי בראיון זום מיוחד מביתו שבניו ג'רזי מספר על תהליך הכנת האלבום והמופע המושקע וגם עונה על השאלות שאתם גולשי 'כיכר השבת' שאלתם. השאלות נבחרו מתוך מאות שאלות מגוונות שנשאלו.

הוא מתייחס למועד יציאת האלבום בשיא הקורונה כשההופעות החיות לא קיימות, "באמת רואים ומצפים להופעות. זו הייתה הדחיפה להוציא את האלבום. היה יותר קשה לעבוד בזמן הקורונה, אבל זה היה חשוב לנו".

הוא מתייחס למופע בלייב פארק ואומר, "אני אוהב גם הופעות קטנות ולא רק גדולות, אבל בלייב פארק הייתה אנרגיה מיוחדת. לראות אלפי אנשים באחדות, ברוב עם הדרת מלך, כי האנרגיה מהאנשים נותנת קדושה וגם אנרגיה גדולה יותר שמגיעה גם לבמה. היה שם משהו שאני מתגעגע אליו, אנשים שרוצים לשיר מהלב ולשמוח".

ניסינו אני והצוות שלי, להעביר את האנרגיה של ההופעה עצמה אל המסך אחרי זה. זה דבר קשה לעשות עבדנו הרבה זמן שהתופים יישמעו בדיוק כאילו אתה בהופעה עצמה. זה לקח המון זמן לעשות את זה כמו שצריך. היה לנו חשוב שירגישו את האנרגיה הזו גם בבית", חושף שוואקי חלק מהעבודה מאחורי הקלעים.

"זה מופע שעולה מעל מיליון שקל לעשות, כשאתה מביא את האנשים הנכונים ורוצה לעשות משהו שהוא מאה אחוז זה גם עולה לא מעט. זה המופע האיכותי ביותר שעשיתי מאז ומעולם מבחינת הבמות, המסכים וכל מה שמסביב. היה רק בשביל התוכן על המסכים עשרה אנשים שעבדו. זו לא סתם הופעה, זה היה מאד יקר לעשות. כשתקנו ותצפו זה יענה לכם על כל השאלות", אומר שוואקי בחיוך.

הוא מתייחס לנושא המקהלות במופע שהיו כולן מוקלטות, חושף פרטים לגבי האלבום הבא שבדרך והאם אנו מחכים לאלבום נוסף מהסגנון החסידי עליו היה אמון בעבר.

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר