נדבקה בקורונה

שנתיים לאחר שעלתה ממרוקו: האישה מרת רבקה אוחיון ע"ה

אבל במודיעין עילית ובבאר שבע עם היוודע פטירתה של האישה החשובה מרת רבקה אוחיון ע"ה, שנתיים לאחר שעלתה ממרוקו, לאחר שנדבקה בנגיף, והיא בת 84 (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוחה ע"ה (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל במודיעין עילית ובבאר שבע עם היוודע פטירתה אמש (שלישי) של האישה החשובה מרת רבקה אוחיון ע"ה, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, בת 84 בפטירתה.

המנוחה נולדה במרוקו לאביה הגאון רבי אברהם ז"ל, מדייני מרוקו, והיתה ידועה כאישה צדקנית ומכניסת אורחים גדולה בביתה שבמרוקו שהיה פתוח לרווחה, ובנוסף היתה המנוחה אישה שהתפילה שגורה בפיה בכל רגע פנוי.

אחד מבני המשפחה מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי המנוחה גידלה את ילדיה בנאמנות ובמסירות על ברכי התורה והיראה, כאשר היא עשתה מאמצים רבים שילדיה ילמדו בבתי ספר ובישיבות חרדיות כדי שיקימו בתים של תורה ויראת שמיים.

עוד הוא מספר כי מנהג מיוחד היה לה למנוחה במסגרתה כל פעם לאחר שהיתה נוטלת את ידיה לאכילה, היא היתה ניגשת לחלון הבית ונושאת תפילה לישועת הכלל והפרט.

לפני כשנתיים זכתה המנוחה לעלות לישראל, ומאז היא התגוררה אצל בנה הרב אליהו במודיעין עילית, ואצל אחת מבנותיה בבאר שבע, עד שאמש החזירה את נשמתה ליוצרה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, למגינת לבם של בני המשפחה ומכריה.

בפטירתה הותירה אחריה את תשעת ילדיה, בנים ובנות, נכדים ונינים ההולכים בדרך התורה והיראה. הלווייתה התקיימה הלילה, והיא נטמנה בבית העלמין בבאר שבע.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר