"התרגשות שיא"

בגלל החיסון: הבחורים ב'אור ישראל' יצאו ל'שבת חופשית'

לאחר יותר מחודש וחצי - ללא יציאה משטח הישיבה, מרבית בחורי ישיבת 'אור ישראל' יצאו השבוע לשבת חופשית בחיק המשפחה; אחד הבחורים אומר: "זו התרגשות שיא" (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישיבת אור ישראל (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

לפני יותר מחודש ימים, החל מבצע חיסונים בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה, ויותר מ-180 בחורים חוסנו נגד נגיף הקורונה. השבוע, מרבית הבחורים יצאו לשבת חופשית.

ישיבת 'אור ישראל', בראשות הגאון רבי יגאל רוזן, הייתה אחת מהישיבות הבודדות שנותרו, שהקפידו על מתווה הקפסולות ועל שמירה הדוקה של הנחיות הקורונה, בשל כך היו "רק" 50 בחורים שנדבקו בנגיף - שרק מעט מהם נדבקו בתוך הישיבה.

כאמור, לפני כחודש, הוחלט לחסן את כל בחורי הישיבה שלא נדבקו בנגיף - בחיסון נגד קורונה, כדי שיוכלו לחזור כמה שיותר מהר לשגרה.

מסיבת חנוכה בישיבה - השנה (ארכיון כיכר השבת)

בשבוע שעבר, לאחר שבועות ארוכים, בהם לא יצאו הבחורים מפתח הישיבה, הנהלת הישיבה, החליטה להתיר יציאה ל'שבת חופשית' לכ-50 מבחורי הישיבה שכבר נדבקו ועוד 40 בחורים שהיו 10 ימים לאחר החיסון השני.

"בשבת הקרובה", מספר אחד מבחורי הישיבה ל'כיכר השבת', "יותר מ-100 בחורים שעברו את החיסון השני, יורשו לצאת לשבת חופשית בחיק המשפחה, כאשר מחנוכה, עדיין לא ראו את המשפחה, זו התרגשות שיא בשבילנו", מוסיף הבחור בחינניות.

הבחור מספר עוד, לטענתו כי "בהנהלת הישיבה, רצו להפסיק עם הקפסולות - וזאת כי כל בחורי הישיבה חוסנו או חלו, אך בשל התנגדות ראש העיר רמי גרינברג, לעת עתה, הישיבה תמשיך להתנהל בקפסולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר