הגודל לא קובע: כיצד לסדר ארון קטן שיכיל פשוט הכל

אף ארון, לא משנה מהו גודלו, לעולם לא יוכל להכיל את כל פריטי הלבוש שברשותנו. תמיד תהיה בו איזו פינה שאינה מסודרת, או מוט קצר מדי. עם זאת, כמה טיפים פתרונות אחסון לא יזיקו לנו (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מדוע נדמה לנו, שאף ארון, לא משנה מהו גודלו, לעולם לא יוכל להכיל את כל פריטי הלבוש שברשותנו, בצורה מושלמת? תמיד תהיה בו איזו פינה שאינה מסודרת, או מוט קצר מדי, או מדפים שלא ממש מתפקדים באופן שהיינו רוצים. עם זאת, כמה טיפים, טריקים ופתרונות אחסון לא יזיקו לנו, כדי להפיק את המרב, אפילו מהמקום הקטן ביותר.

ג'ואנה טפלין וקליאה שירר, שבהחלט יודעות דבר או שניים על ארגון, הן הצמד שעומד מאחורי "דה הום אדיט", אימפריה לארגון הבית, עם יותר מחמישה מיליון עוקבים באינסטגרם.

הנה הטיפים שהן נותנות לארגון ארון קטן:

1. התחילו בלקיחת צעד אחורה

לפני שאתם נוגעים בפריטים, הסתכלו על הארון שלכם בכללותו. איפה אתם רואים שטחים קטנים שאינם מנוצלים? "המרחב השלילי הוא המקום בו נמצאות ההזדמנויות", אומרת שירר. לעתים קרובות, הרצפה, הדלת וחלקו העליון של הארון אינם מנוצלים מספיק.

אם כל הסנטימטרים המרובעים עמוסים, כדאי לכם להתחיל במיון הפריטים לערימות המיועדות לתרומה ולשמירה לפני שאתם מתחילים לארגן.

2. נצלו את הדלת שלכם

הוסיפו עוד מקום לבגדים, נעליים ואביזרים באמצעות מתלה עם ווים המחליק מעל הדלת. אתם יכולים גם להוסיף ווים נדבקים לפי הצורך לחגורות, צעיפים, כובעים או תיקים.

שירר וטפלין תולות לעתים קרובות ווים לאורך החלק הפנימי של הדלת, לאחסון פריטים קלים הבאים לידי שימוש מדי יום, כמו צעיפים, כובעים וארנקים. "זה מפנה כל כך הרבה שטח מדף בארון", אומרת שירר. בנוסף, שמירת האקססוריז בהישג ידכם, טרם יציאה מהבית, מזכירה לכם להשתמש בהם בפועל.

3. הכפילו את פוטנציאל התלייה שלכם

אם יש לכם רק מוט בגדים אחד בארון, עברו לקיפול מכנסיים ושמלות וכך תוכלו לתלות על קולבים שתי שכבות בגדים ובכך להכפיל את שטח הארון שלכם.

4. תנו לעצמכם "חדר נשימה"

בשלב זה, הפיתוי שלכם יכול להיות למלא כל פינה בארון בדברים, אבל כל העומס הוויזואלי הזה רק ילחיץ אתכם. חלק ממה שגורם למראה של "דה הום אדיט" להיות כל כך מפתה - מעבר לאפקט הנעים הנלווה להבטה בקשת של צבעים מגוונים (המאפיין הבולט של הצמד) - הוא הצורה שבה הן מרווחות את הפריטים. בגדים ונעליים יכולים להיות צמודים זה לזה, אבל אף פעם לא מאוחסנים בצפיפות. אותו "חדר נשימה" קטן, כהגדרתן, מסייע לראות מה יש לכם בפועל - ולהשתמש בשלל מבלי לחשוש שמפולת של שמלות תנחת על ראשכם.

5. אחסנו מעילים וז'קטים מעל שמלות

לא כל פריט בארון שלכם זקוק לקולב משלו. הפיקו את המיטב מהמקולבים שלכם ופנו מקום נחוץ מאד על מוט הארון, באמצעות החלקה של מעילים, ז'קטים וכדומה על שמלות שנלבשות בתדירות נמוכה יותר (כמו כאלו של אירועים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר