דני תורג'מן מסביר

6 דרכים פופולריות לשיפור החלל שלך בשנת 2021

אם אתה גר באותו בית במשך שנים, רשימת המטלות לשיפור הבית שלך היא כנראה די ארוכה, הנה כמה המלצות (עיצוב הבית, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

אלא אם אתה גר בבית חדש ומותאם אישית, כנראה שיש מספר היבטים לגבי המגורים שלך שאתה מעוניין לשנות, לעדכן או לשפר. למעשה, אם אתה גר באותו בית במשך שנים, רשימת המטלות לשיפור הבית שלך היא כנראה די ארוכה.

בשנה שעברה, כשהמגיפה אילצה משפחות לבלות יותר זמן בבית מאשר אי פעם, אנשים רבים החלו להתמודד עם פרויקטים של שיפוץ הבית, גדולים כקטנים. על פי הערכה אחת, בעל הבית הממוצע הוציא על פרויקטים כאלה בשנת 2020 כ- 50% יותר מאשר בשנת 2019.

אם המחשבה על שיפוץ גדול נראית מרתיעה, אל דאגה, יש הרבה פרויקטים קטנים יותר שיכולים לשנות את המרחב שלך באופן מהותי. להלן רשימה של שישה פרויקטים של שדרוג ביתיים שתמיד יהיו עתירי השפעה, ששווים את הזמן, המאמץ וההשקעה:

1. החלף חלונות ישנים

קשה לחשוב על פרויקט שיפוץ ביתי הטומן בחובו כמה שיותר יתרונות - או ששווה כל דולר שהשקעת בו - מלבד חלונותחדשים. בנוסף להארת חלל הפנים ושיפור המראה החיצוני , חלונות חדשים הופכים את ביתך לשקט יותר, בטוח יותר וחסכוני יותר באנרגיה.

כדי להכניס אור טבעי יותר לחלל שלך ולגרום לו להיראות גדול יותר, כדאי לך להגדיל את גודל מפתחי החלונות ולהזמין חלונות חלופיים גדולים יותר.

2. היפטר משטיח בלוי

התקנת ריצוף חדש היא מטרה נפוצה עבור בעלי בתים רבים, ומסיבה טובה - בהרבה בתים יש שטיחים שזמנם עבר. החלפת שטיח (במיוחד אם הוא ישן ובלוי) באריחים מעדכנת את החלל שלך, מקלה על הניקוי ומשפרת את איכותהאוויר הפנימי של ביתך.

בסופו של דבר, זה זול יותר אם עושים זאת בבת אחת, אולם אם יש לך שטיחים מרובים ותזרים מזומנים מוגבל, יתכן שתצטרך להתמודד עם פרויקט החלפת הרצפה שלך חדר אחר חדר. התחל עם הרצפה השחוקה ביותר או עם האזור שבו אתה מבלה את רוב זמנך.

3. מרח שכבת צבע טרייה

אתה לא צריך לבצע שיפוץ כללי של החלל שלך כדי לשנות את צורתו - לעתים קרובות, שכבה טרייה של צבע זה כל מה שנדרש על מנת להחיות ולהאיר כל חדר. בחירת השילוב המושלם של גוונים לקירות ולתקרה שלך לא רק משפרת את מצב הרוח שלך בעת שהייתך בחלל, היא גם מוחקת את הצטברות הזוהמה שגורמת לקירות להיראות דהויים לאורך זמן.

קירות צבועים באופן פשוט, מהיר, זול ומרענן מספקים תועלתמירבית במינימום השקעה.

4. תן למטבח שלך מתיחת פנים

אתה מבלה זמן רב במטבח שלך, לכן אתה יודע מה טוב ומה לא. אם רשימת המשאלות שלך ארוכה, התחל עם הפריט שישפיע בצורה הרבה ביותר - זה עשוי להיות החלפת אריחים, משטחים טובים יותר, עיצוב מחדש של הארונות, או שדרוג המכשירים. ריצוף חדש וקירות צבועים מחדש יכולים לחולל שינוי מהותי.

לא משנה אם איזה פרויקט תבחר להתמודד, אסור לך לטעות. כל שיפור שתבצע במטבח שלך יוכיח את עצמו באמצעות הפיכת החלל למהנה ופונקציונלי יותר. זה גם מעלה את ערך השוק של הבית שלך.

5. שדרג את חדר הרחצה הראשי שלך

שיפוץ חדרי רחצה – שדרוג חדרי אמבטיה - גם אם השידרוג קטן יחסית - תמיד יהווה צעד חכם. החלפת משטח מגושם, מיושן ומסורבל עם אחד שהוא קומפקטי ומסוגנן יכול לגרום לחדר להרגיש פתוח יותר, ושדרוג גופי התאורה הישנים והוספת תאורה יכולים לספק תאורה מאוזנת.

אפילו פרויקטים פשוטים כמו הסרת טפטים עלובים, החלפת ריצוף בלוי, החלפת האריחים בחדר האמבטיה, ויצירת קיר כח הצהרתי בעזרת טפט או אריחים, יכולים להפיח חיים בחדר הרחצה שלך.

6. להחיות את המרחב החיצוני שלך

אם שנת 2020 לימדה אותנו משהו, זה שהשטחים החיצוניים בבית חשובים לא פחות ממרחבי המגורים הפנימיים. התקנת פטיו, פרגולה, דק, קמין או מטבח חיצוני יכולה להעלות את ערך הבית שלך ולתת לך מקום להתרועע בו בבטחה בתקופת המגיפה ולאחריה.

אך אינך צריך לבזבז הרבה כסף על מנת ליצור מרחב מחיה מדהים בחוץ - פשוט שדרג את הגינון שלך, סדר פינת ישיבה נוחה והתקן מעט תאורת חוץ.

אם מחפשים חיים יותר קלים ומחפשים קבלן שיפוצים באשדוד שיעשה לכם את חידוש הדירה בצורה מקצועית צרו עם דני תורג'מן קשר והוא יעשה לכם את הדירה שלכם כמו בחלום

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר