הרגע האחרון

ההגרלה שמשגעת את המגזר: 100 אלף דולר במזומן

בחמישי בערב יסגרו הקווים, והמכירה הסינית השנתית של עזר מציון תגיע לסיומה • בין המשתתפים תתקיים הגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, 160 אלף שקלים לרכב יוקרתי, כתיבת ספר תורה, וחופשה משפחתית יקרת ערך באירופה (הגרלה)

הכסף שלכם יכול לחולל דברים נפלאים ולהציל חיים (צילום: פלאש 90)

ימים אחרונים להציל חיים: בעוד יומיים הקווים יסגרו והמכירה הסינית של עזר מציון תגיע לסיומה. מאות אלפי משתתפים כבר ממתינים במתח על מנת לשמוע האם זכו באחת מעשרות ההגרלות על מגוון פרסים שווים במיוחד. עבור מי שעדיין לא הצטרף, מדובר בהזדמנות אחרונה לקחת חלק במכירה הסינית, לזכות בגדול, ולהציל חיים.

לחצו כאן לזכות בגדול ולהציל חיים

יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק קורא לציבור לקחת חלק בזכות העצומה של הארגון, לזכות בזה ובבא. "יש לכם הזדמנות מיוחדת להיות שותפים מלאים איתנו, עם עזר מציון, בכל החסדים, הפעולות להצלת חיים, הסיוע במחלקות הקורונה, הסיוע לחולים, קשישים ובני משפחותיהם" קורא הרב צ'ולק.

"הכסף שלכם יכול לחולל דברים נפלאים ולהציל חיים. בשביל הציבור כולו מדובר בהגרלה שווה" מוסיף הרב צ'ולק "בשביל אלפי חולים זה הצלת חיים ממש".

ההגרלה הסינית של עזר מציון השנה כוללת מגוון פרסים מפתיעים. החל מהגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, פרס מיוחד הכולל כתיבת ספר תורה מהודר ותהלוכת הכנסת ספר תורה, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, חופשות קיץ מפנקות באירופה, מנויים לאוצר החכמה, 20 אלף ש"ח במזומן, דלתות לכל הבית, 12 אלף שקלים לרכישה באושר-עד, וזה רק על קצה המזלג.

מאה אלף דולר במזומן יכולים להיות שלכם!

בעזר מציון לא מחכים שתזכו, ועוד לפני ההגרלה, מעניקים לכם מתנות יקרות ערך. לרוכשי ה"חבילה היוקרתית" ניתנת מתנה לבחירה, שמיכת וכרית פוך טבעי מבית פריד, או צמיד פנדורה כסף. ב"חבילה החלומית" ניתנת מתנה לבחירה, מעבד מזון נינג'ה, שואב אבק רובוטי, או 2 צמידי פנדורה כסף, זוג שמכירות וכריות פוך טבעי.

בעזר מציון מציינים את ההתלהבות יוצאת הדופן של הציבור לרכישת כרטיסים, כאשר השנה הצורך לתמוך ולסייע לעזר מציון גדול מכל שנה בשל האתגרים הרבים שהארגון לקח על עצמו בעקבות מגיפת הקורונה. בשנה האחרונה הארגון סיפק סיוע מוגבר לבני משפחות חולי סרטן שהתמודדו עם אתגרים מורכבים, העניק סיוע מציל חיים במחלקות הקורונה, תמך במתמודדי נפש, והמשיך לתפעל את המאגר הלאומי לתורמי מח עצם שמציל 30-40 בני אדם בחודש, חרף סגירת השמיים.

דווקא עכשיו זה הזמן לפתוח את הלב לעזר מציון, ולחזק את הפעילות של הארגון שעומד לצידם של מי שכה זקוקים לו. לאפשר לארגון להתרחב עוד ועוד, ולספק סיוע נוסף, ברוחב לב, לחולי הסרטן ובני משפחותיהם, לקשישים ולמשוקמי נפש, ולהרחיב את פעילות מאגר מח העצם הלאומי, ולהיות שם, עבורם, עבורכם, עבורנו.

משתתפים בהגרלה, זוכים בפרסים ומצילים חיים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר