במהלך טיול

נער חרדי החליק עם אופניו ונפצע בראשו

נער חרדי בן 14 החליק תוך כדי רכיבה על אופניו סמוך לבית מאיר הוא נחבל בגפיו ובראשו ומצבו הוגדר בינוני. הנער טופל במקום על ידי כוחות ההצלה ופונה לביה"ח (חדשות בארץ)

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

ימי בין הזמנים בהם רבים מטיילים הגיעו ואיתם גם פציעה במהלך טיול. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער חרדי בן 14 וחצי שנפצע בינוני בסמוך לבית מאיר.

רעות ברמן חובשת איחוד הצלה מסרה: "מדובר בנער שהחליק תוך כדי נסיעת שטח עם אופניו ונחבל בראשו ובגפיו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

לקראת ימי בין הזמנים אלו כללי הזהירות המומלצים:

1.לפני שיוצאים לטיול מבררים פרטים על מסלול ההליכה מתייעצים עם גורם מוסמך על פרטי המסלול: אורך המסלול, משך זמן הליכה, קשיים צפויים, מקורות מים ולאיזה גילאים מיועד. ניתן לפנות למשרדי רשות הטבע והגנים, למרכזי המבקרים ולתחנות המידע.

2. חובה להצטייד במפות של מסלול הטיול ולטייל רק במסלולים מסומנים.

3. מקפידים להתחיל את הטיול בשעות הבוקר המוקדמות ולסיימו טרם חשיכה. ההליכה והשהייה בשטח בחשכה לא נעימה ולא מומלצת, השתדלו להימנע מכך.

4. מקפידים על לבוש מתאים: כובע, נעליים נוחות - מומלץ נעליים סגורות ולא סנדלים מחשש לעקיצות, מכנסיים ארוכים עדיפים על קצרים ומשקפיים.

5. לא סוטים ממסלול ההליכה, מקפידים על כללי הבטיחות

6. לא יורדים ממצוקים או להתקרב אליהם. אין לדרדר אבנים.

7. טיפוס על צוקים וירידה מהם מותרים רק במקומות המאושרים לכך ורק למי שעבר הכשרה מתאימה ומשתמש בציוד תקני.

8. מקפידים לקרוא ולקיים את הנחיות השילוט המוצב בשטח.

9. לא מרימים חפצים מהקרקע כמו קרשים, אבנים, זכוכיות וכו' -העלולים לפצוע. לא מרימים אבנים גדולות וסלעים כדי לא לחשוף את הזוחלים ששוכנים תחתיהם.

10. קחו עימכם טלפון נייד שיאפשר לכם להודיע במקרה של איבוד הדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר