הזעם החרדי הועיל

נתניהו: "יודעים מה? אם אתם מהימין - הצביעו גם לחרדים"

אחרי שעורר זעם במפלגות החרדיות כאשר ניסה להעביר קולות מהן לסמוטריץ' - נתניהו משנה גישה. "אם אתם אנשי ימין, תצביעו גם למפלגות החרדיות. הם שותפים טבעיים", פנה לבוחרי הגוש (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
דרעי, נתניהו וגפני (צילום: יעקב כהן והדס פרוש, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנאבק על יכולתו להשיג 61 אצבעות בכנסת ה-24 כדי להרכיב את ממשלתו השישית בתום הבחירות הקרובות, ממליץ לראשונה על הצבעה אפשרית למפלגות החרדיות, ולא רק ל'הציונות הדתית'.

על פי הסקרים, כזכור, נתניהו במרחק נגיעה מחלומו להצליח להרכיב ממשלה בתמיכתן של הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה, בתקווה שגם 'ימינה' של נפתלי בנט תצטרף אליהן. בשל כך, כאשר חשש לאחרונה כי הראשונה תיפול מתחת לאחוז החסימה, קרא באופן תקדימי להצביע למפלגה שאיננה הליכוד, אלא לה.

במפלגות החרדיות, בעיקר ב'יהדות התורה', לא ראו את הדברים בעין יפה - בעיקר כשנתניהו הדהד את מסריו לנטוש את המפלגות החרדיות ולעבור לסמוטריץ', גם בתחנות הרדיו החרדיות.

אמש האיתות ממטה 'יהדות התורה' כבר הגיע במילותיו של יו"ר המפלגה, ח"כ משה גפני, שאמר בראיונות לכלי התקשורת כי "למכתב הנאמנות שחתמנו לנתניהו אין שום משמעות".

כעת, בניסיון למגר את כעס גפני ושותפיו, שינה נתניהו את מסריו וקרא לתומכיו, בריאיון ל'רדיו דרום', להצביע גם למפלגות החרדיות.

"אם אתם אנשי ימין, תצביעו 'מחל'. יודעים מה? גם למפלגות החרדיות. הם מקבלים את שלהם בכל מקרה, הם שותפים טבעיים", אמר רה"מ על ש"ס ויהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר