מונופול אאוט, צ'רידי אין

משחק הילדים הפופולארי מונופול מקבל טוויסט חדש - בגרסת צ'רידי

אחרי שנים של משחק המונופול המפורסם, משיקה חברת התוכן 'תרבותא' משחק ילדים חדש לכבוד חג הפסח 'עושים חיים' - התמודדות על גיוס קמפיין הסכום המהיר ביותר (חרדים)

(צילום: ללא קרדיט)

אחרי שנים של משחק המונופול המפורסם, משיקה חברת התוכן 'תרבותא' משחק ילדים חדש לכבוד חג הפסח 'עושים חיים'.

כללי הפורמט החדש של 'עושים חיים' מחליף את רעיון משחק המונופול הוותיק באמצעות התמודדות על גיוס קמפיין הסכום המהיר ביותר.

במסגרת המשחק, מקבלים המשתתפים קלף מרכזי של הארגון/מוסד אליו הם אמורים לגייס את סכום הכסף ולסיים את הקמפיין ראשונים עם ההגעה ליעד.

מאחורי ההחלטה לייצר את המשחק החדש עומדת הפופולאריות שצברה חברת צ'רידי בשנים האחרונות בציבור החרדי והפיכתה לחלק משגרת החיים.

לדברי מנכלי"ת חברת 'תרבותא' גולדי גלהר מדובר במשחק שמביא לראשונה תוכן חינוכי וערכי לעולם הילדים ועושה שימוש ביסודות החברה הפופולארית ביותר בציבור החרדי. "אם עד היום שיחקנו במונופול מתוך מטרה להתעשר ולהשיג כמה שיותר כסף, 'עושים חיים' לוקח לראשונה את כל העקרונות הערכיים והחינוכיים של צ'רידי ומביא אותם אל עולם הילדים. חג הפסח הוא טיימינג מעולה וזמן איכות בין ההורים לילדים ובין כל בני המשפחה".

את המשחק שיצא לכבוד חג הפסח ניתן למצוא ברשת החנויות 'אושר עד' שרכשה בבלעדיות את 'עושים חיים'.

מנכ"ל חברת צ'רידי שי צ'רבינסקי התייחס למשחק ואמר כי אמנם ילדים הם הקהל היחיד שלא בממשק ישיר עם צ'רידי, אבל התגובות והמעורבות של ילדים בקמפיינים השונים שלנו חשפו לנו את ההתלהבות שלהם.

עד היום תרמו באמצעות צ'רידי למעלה מ - 4 מיליון בני אדם. 'עושים חיים' מביא לראשונה את עולם הערכים של צדקה וחסד למשחק חינוכי שיוצר שפה משותפת בין הורים לילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר