לא תאמינו

מדוע 'המודיע' פרסם שיעור של הגר"ש אלתר

לא כל יום קורה דבר כזה: בעיתון 'המודיע' פורסם היום מודעה על שיעור תורני של הגאון רבי שאול אלתר בעיר מודיעין עילית • 'כיכר' עם הסיפור המלא מאחורי הכנסת המודעה (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב שאול אלתר (צילום: דבר אמת)

האם חשבתם שמודעה על שיעור של הגאון רבי שאול אלתר, הנמנה על פורשי חסידות גור, יכולה להתפרסם בעיתון המודיע - עיתון הבית של חסידות גור? מה חשבתם.

בעיתון המודיע שיוצא גם בחול המועד, מתפרסם מדי יום השיעורים התורניים שיימסרו בבתי כנסת ברחבי הארץ, תחת הכותרת 'אירועי חג'.

השיעור הראשון שהופיע, האמור להתקיים היום, היה של הגאון רבי שאול רוטנברג, שיתקיים בבית המדרש חניכי הישיבות ברחוב מסילת יוסף 1 מודיעין עילית - בשעה 12:00.

הפרסום ב'המודיע'

בבדיקה קצרה בלוח המודעות של בית הכנסת המדובר, מתברר כי באותה שעה, באותו יום ובאותו נושא הלכתי, ימסור שיעור ראש הישיבה מגור הגאון רבי שאול אלתר.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי ככל הנראה מדובר 'בהטרלה' של תלמידי הגר"ש להכניס את מו"ר לעיתון. אחד מחסידיו אף מספר ל'כיכר השבת', כי לא לחינם בחרו בשם רוטנברג במקום אלתר.

המודעה בבית הכנסת

השם רוטנברג שייך לחידושי הרי"ם מגור, שנאלץ להחליף את השם מ-רוטנברג ל-אלתר, בשל ההצקות שהוא סבל מהם באותה העת, "בדיוק כפי ההצקות שאנו עוברים עכשיו", מסביר החסיד של הגר"ש.

הגר"ש אלתר התפרץ: "הנחל יצחק פשוט מתוק" (צילום: דבר אמת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר