"תמונות נודדות"

תקנות חדשות לבחורי באבוב; אלו חמשת האיסורים

בחצר הקודש באבוב יוצאים בתקנות חדשות עבור בחורי הישיבות של החסידות, שקשורות לענייני טכנולוגיה והחזקת מכשירי טלפון ונגנים; אלו חמשת האיסורים החדשים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מבאבוב (צילום: משה גולדשטיין)

בחצר הקודש באבוב יוצאים בתקנות חדשות עבור בחורי הישיבות של החסידות, שקשורות לענייני טכנולוגיה והחזקת מכשירי טלפון ונגנים.

מדובר בתקנות שגובשו בהמשך למעמד 'לטהרנו ולקדשנו', מעמד שהתקיים לאחרונה בחסידות בהשתתפות האדמו"ר, כאשר הרשימה כוללת חמישה סעיפים שונים כדלהלן.

א. נאסר על הבחורים להיות בעלי טלפונים מכל סוג שהוא, אפילו טלפון מאושר ומנותק מהרשת האינטרנטית.

ב. אסור לשום בחור להחזיק נגן MP3, או מכשירי וידאו, וכל כלי מהכלים הנלווים אליהם, אשר יש אפשרות לראות דרכם תמונות נודדות (וידאו).

ג. נאסר על הבחורים להחזיק את כל סוגי המצלמות, בשל העובדה כי ניתן לראות בהם קבצי וידאו.

ד. באופן שצריכים למסור לבחור הודעה כל שהיא שקשורה לענייני משפחה או רפואה, מותר לבחור להחזיק מכשיר טלפון מאושר בלבד, ובצירוף חותמת, כאשר מספר הטלפון ממנו יבצעו ההורים את השיחה, יועבר מראש למשרדי הישיבה.

ה. בחסידות מדגישים כי האיסור להחזקת מכשיר טלפון סלולארי חל על השוהים בבניין הישיבה, בכל מקום ובכל זמן, בשעת הסדרים ובשעת בין הסדרים, הן בבית המדרש והן בחדר אוכל.

בנוסף, מדגישים הכותבים כי מדובר בתקנות שקיבלו על עצמם כלל מנהלי המוסדות, וכולם כאחד יעמדו על משמרתם כשומרי משמרת הקודש, לעשות ככל שביכולתם שלא יהיו פורצי גדר במחנה.

רשימת התקנות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר