עד לציון

ל"ג בעומר במירון: כך נכים יוכלו לעלות להר

נכים חולים ומוגבלי תנועה, שירצו לעלות ולהתפלל על קברו של רבי שמעון בר יוחאי ביום ההילולה, יוכלו לעשות זאת רק באמצעות מערך האמבולנסים והנכוניות של עזר מציון (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה. מירון (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

העלייה עם רכב להר מירון בל"ג בעומר: כמדי שנה מנסים אח"מים, אישי ציבור, ומקושרים לעלות להר מירון, אך מי שיקבל גישה ישירות להר עבור נכים ובעלי מוגבליות הוא רק ארגון עזר מציון.

קרוב ל-15 שנה, שהחפ"ק של 'עזר מציון', נמצא בכניסה למירון, וקולט לאורך כל היום את הבקשות של החולים, הנכים, הקשישים ומוגבלי תנועה. בכל שנה האמבולנסים והנכוניות מעלים כ-2,000 מוגבלי תנועה לציון הקדוש, בפעילות שנמשכת לכל אורך שעות העלייה לציון.

המבצע המיוחד יוצא לדרך בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, ארגוני ההצלה וכוחות החירום, הרב יוסי שווינגר מנכ"ל המקומות הקדושים, ישראל דרעי האחראי על המקומות הקדושים באזור הצפון.

לטובת הנכים ובעלי המוגבלויות - חשוב להדגיש, כי כל משתמש בשירות זכאי למלווה אחד בלבד, למעט במקרים חריגים. מערך ההסעות יחל לפעול השנה ביום חמישי בשעה 12 בצהריים, ויסתיים ביום שישי בשעות הצהריים.

השינוע יתקיים מהחניונים פרוד, עין הוזים, צבעון כחל וספסופה בלבד. יש להתקשר למוקד של עזר מציון רק ברגע ההגעה לחניון.

"אנחנו שמחים בזכות העצומה לסייע לעולים לציון הקדוש במהלך ל"ג בעומר, זכות שנמשכת כבר 15 שנה, ומסייעת מידי שנה לאלפי חולים, נכים, קשישים ומוגבלי תנועה לעלות לציון הקדוש" אמר חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר