בים המלח

מאות מצאצאי הבבא חאקי התכנסו לשבת הילולה מיוחדת

מאות מצאצאיו של של הבאבא חאקי זיע"א התכנסו השבת יחד במלון רויאל בים המלח, לשבת ההילולה לאביו רבי מסעוד אבוחצירא זיע"א, במלאות 113 שנים לפטירתו; תיעוד (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

מאות מצאצאיו של של הבאבא חאקי זיע"א התכנסו השבת יחד במלאות 113 שנים לפטירתו של אביו, רבי מסעוד אבוחצירא זיע"א.

למעלה מ-400 איש התכנסו לסוף שבוע במלון רויאל בים המלח, לשבת התאחדות של צאצאי הבאבא חאקי זי"ע, שיום פקודתו ה-50 חל בכ"ה באדר.

השבת, י"ב באייר, ציינו 113 שנים לפטירת אביו, רבי מסעוד זיע"א, שהיה בנו הראשון - לאחר שתי בנות, של ה'אביר יעקב', רבי יעקב אבוחצירא זיע"א.

כאמור, לרגל ההילולא, התכנסו מאות מצאצאיו, בהם בין היתר בנו בכורו השר לשעבר אהרון אבוחצירא, הרב שמעון אבוחצירא ראש מוסדות נר יצחק, הרב יעקב אבוחצירא בנו של ר' אברהם המכונה 'בבא הנה', בנו הגדול של בבא חאקי, חבר-הכנסת אוריאל בוסו, הרה"ג משה יוסף - שנשוי לנכדת הבבא חאקי זצ"ל, וכן עוד רבים מבני המשפחה, לצד צאצאיו הנוספים של הבאבא חאקי.

יצוין כי רבים מהצאצאים לא נכחו לאחר שלא כולם הצליחו להגיע לשבת ההתאחדות המיוחדת, עקב ההתראה הקצרה שנוצרה בגלל אילוצי הקורונה.

רבי מסעוד זי"ע, מונה לאחר פטירת אביו הגדול, לראב"ד תאפיללת שבמרוקו ומני אז החל להנהיג את הציבור לאחר שעסק רבות בתורת הנגלה והנסתר. לצד עול ההנהגה, הקפיד מאוד לטפל בעניי העיר ודאג לכל מחסורם.

שמו של רבי מסעוד הלך לפניו בכוחו לברך ולהושיע את הרבים, בדרכי אביו. ביום י"ב באייר ה'תרס"ח, נתבקש לישיבה של מעלה ואלפים רבים ליוו אותו למנוחות.

וכך זכה, ש-113 שנים לאחר פטירתו, התקבצו בארץ ישראל מאות מצאצאיו לשבת של התאחדות ותפילה.

ההבדלה במוצ"ש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר