"שונא יהודים"

בית שמש: נהג אוטובוס ערבי השפיל בחור ישיבה - ושוחרר

נהג אוטובוס ערבי מבית שמש, נשאר לבד עם בחור חסידי בן 15, הנהג שלף את הסמארטפון והכריח את הבחור להגיד משפטים משפילים • בית המשפט שחרר את הנהג למעצר בית של 3 ימים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בחור ישיבה חסידי מהעיר בית שמש, עלה אתמול (שני) לאוטובוס לכיוון הישיבה בה הוא לומד, במהלך הנסיעה, הוא נשאר עם נהג האוטובוס לבד, והנהג בחר להשפיל את הבחור, הנהג הובא היום לדיון בבית המשפט, ששחרר אותו למעצר בית.

בחור הישיבה, משתייך לחסידות השוכנת ברמת בית שמש ג', הבחור עלה על קו אוטובוס עירוני, בדרך לישיבה, בשלב מסוים כאמור הבחור נשאר עם הנהג הערבי לבד באוטובוס.

הנהג עצר את האוטובוס, וניגש לבחור שישב בספסלים האחוריים, שלף את הסמארטפון שלו והכריח את בחור הישיבה, להגיד מספר רב של פעמים - "אני אוהב את הערבים ושונא את היהודים".

מהמשטרה נמסר: "פתחנו אתמול בחקירה בעקבות פרסום אודות חשד כי נהג רכב ציבורי בבית שמש, צילם קטין שנסע ברכבו תוך שאילץ אותו לומר אמירות שנאה על רקע גזעני".

"בפעילות המשטרה אתמול אותר הקטין (15) ונגבתה עדותו. בהמשך, אותר הנהג ונחקר במשטרה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

היום כאמור נערך דיון בעניין הנהג בבית המשפט, נציג המשטרה אמר בדיון: "המשיב נהג באוטובוס בחברת סופרבוס, הוא חשוד כי במהלך נסיעה מבית שמש איים על קטין ולדברי הקטין כפה עליו להגיד אמירות גזעניות. ומפחד מהמשיב אמר את הדברים, עוד ציין הקטין כי המשיב תיעד את הקטין באמצעות המכשיר הסלולרי".

"הוא הגיע לחקירה לאחר זימון טלפוני. הוא נחקר והוא מכיר את האירוע. לדבריו הקטין היה ללא מסיכה והוא העיר לקטין על המסכה, לטענתו לא היו אמירות גזעניות כלפי הקטין. במהלך בדיקה של הטלפון, בדיקה ראשונית ולא מקצועית, לא נצפו סרטונים כמובן תפסנו את הטלפון ונבצע בדיקה מעמיקה".

בית משפט השלום שחרר אותו בתנאים מגבילים, בתנאים של הרחקה מבית שמש ומעצר בית של שלושה ימים. עורך דינו אמר בדיון, כי הוא לא מתנגד להרחקה מבית שמש, מכיוון שזרקו אותו מהעבודה - בגלל האירוע הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר