5 שנים אחרי

התקרה קרסה, תלמיד התלמוד תורה - יפוצה ב-150 אלף שקלים

תלמיד ששיחק בתלמוד התורה בו למד, פגע עם כדור בתקרה שקרסה על ראש חברו. בעקבות המקרה, נשארה על לחיו של הילד בצקת וצלקת, בעקבותיהן פוצה ב-150 אלף ש"ח (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפני כ-5 שנים, במהלך סיום יום לימודים בת"ת באשדוד, תלמיד שיחק בכדור בשטח תלמוד התורה. במהלך המשחק, פגע הכדור בתקרה, ואריח נחת על ראשו של תלמיד אחר, בן 13. לאחר התאונה פונה הנער לבית החולים 'תל השומר', שם אובחן חתך עמוק בלחי שמאל. הפצע נתפר אך נשארו בצקת וצלקת שקועה באורך של 6 סנטימטרים.

הנער, כיום בן 18, הגיש תביעה נגד עיריית אשדוד ורשת המעיין התורני. בתביעה שהוגשה, נכתב כי מנהל תלמוד התורה התריע מספר פעמים לפני התאונה - בפני העירייה, על ליקויים רבים בתקרת האלומיניום של בית הספר ואך ניזוק בעצמו בעבר מתקרה זו.

עוד נטען בכתב התביעה, כי הייתה התרשלות מצד רשת המעיין התורני שפיקחה על ביה"ס ולא מנעה משחק בכדור בתוך כותלי ביה"ס, וכן מצד העירייה, כאחראית לאחזקה, לבטיחות ולשלום הבאים והיוצאים בשערי ביה"ס.

עורכי הדין שייצגו את הנער, עו"ד גיל וניצן הראל, טענו בתביעה כי הצלקת גורמת לנער לבושה ופחדים וכי בעתיד לא יוכל למצוא שידוך טוב בעקבות הצלקת. האירוע התרחש שלושה ימים לפני אירוע הבר מצווה שלו, מה שגרם לצער רב לנער ולבני משפחתו.

התביעה דרשה פיצויים עבור אובדן ימי עבודה של הורי הנער, טיפולים, כאב, אובדן כושר השתכרות פנסיה וזכויות סוציאליות. במסגרת הסכם פשרה שנחתם לאחרונה, סוכם כי העירייה ורשת מעיין החינוך התורני, ישלמו לנער פיצוי כספי כולל בסך 150 אלף שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר