מרגש • צפו

כך שכנע הפעיל ילד חרדי לקבל את הטיפול

איתמר בן 9, היה אמור להתחיל סידרת טיפולים, לאחר שחלה בסרטן, אך הוא סירב לקבל את הטיפול - עד שיקבל מערכת תופים. הפעיל החברתי התגייס לסייע • תיעוד מרגש (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הילד שקיבל תופים (צילום: מלי בן חיים)

הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו - המוכר בעיקר בתמיכתו בראש הממשלה נתניהו, הגשים היום (רביעי) חלום לנער חרדי - החולה במחלה הקשה.

איתמר בן ה-9, אמור היה להתחיל ביום ראשון סידרת טיפולים במחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים תל השומר 'שניידר'. אלא שאיתמר סירב בכל תוקף לסדרת הטיפולים הקשה והכואבת, ורק לאחר שהובטח לו שיקבל מערכת תופים = התרצה.

הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו מהבעלים של חנות "כלי זמר" באשדוד, נרתם למשימה והגשים לו חלום - הוא הגיע היום לחדרו של הילד בבית החולים והעניק לו במתנה מערכת תופים יוקרתית.

"הגענו בחשאי לקומה בה מאושפז איתמר והרכבנו את מערכת התופים", מספר בוזגלו בשיחה עם 'כיכר השבת', "איתמר המופתע התגלה כבעל כישרון אמיתי והפליא לתופף. נמשיך ללוות אותו ואני משוכנע שיבריא ויעשה חייל".

יצוין, כי בעקבות המחווה המרגשת, אביו של הלוחם רון קוקיא הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה בערד בשנת 2017 - החליט לתרום כלי נגינה למחלקה כחלק ממפעל ההנצחה לבנו שנפל בפיגוע.

אנא הרבו בתפילה לרפואת הילד איתמר בן נועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר