האסון במירון

התגובה של ח"כ אליהו ברוכי לירון לונדון: "רעשי רקע קטנים"

דברי הבלע שהשמיע העיתונאי ירון לונדון כלפי 45 הקורבנות, עוררו סערה וכאב; ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' ניצל את הנאום בן דקה במליאת הכנסת, כדי להגיב לדברים • צפו (ארץ)

(צילום: ערוץ כנסת)

דברי הבלע שהשמיע העיתונאי ירון לונדון כלפי 45 הקורבנות של האסון במירון, כשאמר כי הוא לא עצוב כי אנחנו לא בני עם אחד, עוררו סערה וכאב.

ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' ניצל היום (שלישי) את הנאום בן דקה במליאת הכנסת, כדי להגיב לדברים הקשים.

"'למה שלא תמחה בכנסת על מה שאמר ירון לונדון?', שאל אותי היום ידיד", פתח ברוכי את נאומו, "התלבטתי מה לענות לו. אפילו ביני לבין עצמי לא נתתי לדברי ההבל לתפוס מקום בנפשי. אבל אז חשבתי שאם יש נאום בן דקה, דקה בלבד, אז רצועת זמן קצרה כל כך אני מוכן להקדיש לנושא".

ברוכי המשיך ואמר: "בכל דבר גדול, ישנם רעשי רקע קטנים. לצד הכאב העצום. לצד הרצון והחובה לבדוק ליקויים ואחריות ציבורית. אין ספק שעם ישראל נמצא בימים האחרונים בשעותיו היפות.

"רק ביומיים האחרונים, עם תחילת ימי השבעה על קורבנות האסון, מגיעים עוד ועוד תיעודים של אנשים שאינם חרדים כלל, מגיעים לבתי האבלים, מחבקים ומתקבלים בחום ואהבה.

"נכון, לצערנו אנחנו 'אגודים בצרה'. אבל עדיין, זאת מעלה גדולה. מחובתנו להבליט את היכולת האנושית והחברתית שלנו. מותר לנו לומר לעצמנו – כן, אנחנו יודעים להתנהג כמו גדולים. תודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר