"מסיימים לזכרו"

המיזם המרגש של בחורי 'היכל יצחק' לזכר חברם

לאחר מסע ההלוויה קורע הלב, של אחרון הנספים באסון הנורא במירון, החליטו בחורי ישיבת "היכל יצחק", להמשיך את מורשתו ולקיים את הצוואה האחרונה שהשאיר (עולם הישיבות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

קול הבכי והמספד שנשמע אתמול (שני) ברחבי הישיבה, עדיין מהדהד בקרב מאות המשתתפים שהגיעו למסע ההלוויה קורע הלב, של הבחור החשוב אברהם דניאל אמבון ז"ל שנלקח לבית עולמו בדמי ימיו, באסון הנורא בל"ג בעומר במירון.

"דודי ירד לגנו ללקוט שושנים", זעק בכאב ראש הישיבה הגאון רבי ישראל לנדא, "הקב"ה מבקש לקרב אליו את בני העלייה שנמצאים בינינו, וחברינו היקר כל כך לליבנו הוא לא אחר מאשר קרבן ציבור בשביל כולנו, וכמה שצריך להתעורר".

בין הדברים הבולטים בישיבה, הוא ארגון אותו הקים וטיפח הבחור אברהם דניאל ז"ל, הלא הוא ארגון 'קרן הנביאים' להשלמת כתיבת ספרי הנביאים ולהכניסם לישיבה.

הרעיון אותו יזם, הוא שכל בחור בישיבה שקונה בקבוקי שתיה או פחיות, ישליך אותן למתקן ייעודי, וכך בדמי הפיקדון, כשפרוטה לפרוטה מצטרפת, יוכל להגיע לכדי כתיבת ספר נביא נוסף ולהכניסו בכבוד לבית המדרש.

זכה אברהם דניאל ז"ל להכניס לפני כשנה את ספר 'ישעיהו', ומאז המשיך בפועלו להשלמת נביא 'תרי עשר', אלא שתוך כדי כתיבת הספר נלקח בחטף לישיבה של מעלה.

בחורי הישיבה אשר קיבלו על עצמם לעילוי נשמתו הטהורה להמשיך את מורשתו בישיבה, ולהשלים את כתיבת כל ספרי הנביאים ולהנציחם לעילוי נשמתו, פתחו במיזם התרמה למשך שבוע, החל ממסע ההלוויה וכלה בתום ימי השבעה.

חברי הבחור ותלמידי הישיבה יוצאים בקריאה נרגשת אל כל אחד ואחד, להשתתף ולקחת חלק, להצלחת המשימה החשובה לעילוי נשמתו הטהורה.

לשם כך נפתח אתר ייעודי (נמצא בתחתית הדף), וכן קו טלפון לתרומה ממוחשבת במספר - *4937 כאשר היעד הוא להגיע לסכום של 180,000 ש"ח עד תום ימי השבעה, סכום כתיבת כל ספרי הנביאים לע"נ הבחור החשוב אברהם דניאל, יהי זכרו ברוך.

לתרומות עבור קרן הנביאים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר