"נהפך לתלמיד"

הפתעה בתולדות אברהם יצחק: חתן מ'מרכז הרב' התחתן אצל הרבי

אירוע יוצא דופן התרחש לפני שעה קלה בשכונת מאה שערים בירושלים, הרבי מתולדות אברהם יצחק, ערך חופה וקידושין לתלמידו - הלומד בישיבת מרכז הרב • כל הפרטים (אקטואליה)

שימי שפר | כיכר השבת |
מעמד החופה (צילום: באדיבות המצלם)

אירוע ייחודי ויוצא דופן התקיים בשעה האחרונה (שני) בבית המדרש של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק בשכונת מאה שערים בירושלים - הרבי סידר חופה וקידושין לאחד מתלמידיו - הלומד בישיבת מרכז הרב ומשתייך לציונות הדתית.

אחד החסידים מספר בשיחה עם 'כיכר השבת', מה בדיוק התרחש בחתונה: "הבחור שנוהג להגיע בשנים האחרונות לבית המדרש ול'טישים' שעורך הרבי, הפך עם הזמן לאחד מתלמידיו, וכעת עם הגיע יום חתונתו, ביקש החתן לערוך את מעמד הקבלת פנים והחופה בבית המדרש של הרבי".

עוד מספר החסיד: "בשעה האחרונה הגיעו חבריו של החתן והתיישבו בהיכל בית המדרש, חרד"לים עם כיפות סרוגות, לצד אברכים חסידי תולדות אברהם יצחק בלבוש המסורתי, כאשר יחד עם החתן הם שרו שירי רגש והתעוררות במסגרת מעמד הקבלת פנים".

לאחר הקבלת פנים, יצאו כולם לרחבת בית המדרש, למקום הקבוע בו עורכים החסידים את החופות, שם התקיים מעמד החופה, כשהאדמו"ר כובד בסידור קידושין, ולאחר שבירת הכוס ואמירת 'מזל טוב' ממשיכים בשעה זו החוגגים לשמחת החתונה שתתקיים בשילה הקדומה.

בחסידות אומרים בהתרגשות ל'כיכר השבת': "אין ספק שהאירוע היום מעיד יותר מכל דבר אחר על דרכו הייחודית של הרבי שאוהב כל יהודי באשר הוא, גם כאשר ההשקפות שונות".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר