שעות לסיום

ראשי המגבית מודאגים: יחסרו שלושה מיליון שקלים ליעד

שעות לסיום קמפיין 'ליבנו בתורתו' שמרתק אליו את עיני העם היהודי כולו • ראשי הקמפיין מודאגים: הערכת גורמי המקצוע שיחסרו שלושה מיליון שקלים להגיע ליעד שנקבע הלילה על סך חמישים מיליון שקלים • מנכ"ל המוסדות בקריאה: "אל תחכו אפילו דקה. או עכשיו – או אף פעם" (חסידים)

הרב צישינסקי בנאום בכנס הפתיחה בבנייני האומה (צילום: פיני מרגלית)

שעות ספורות לסיום הקמפיין העולמי 'ליבנו בתורתו', וראשי הקמפיין מודאגים. לצד ההצלחה המרשימה בגיוס עשרות מיליוני שקלים, לפי ההערכה שנעשתה בשכלול קצב ההתרמה הנוכחי יחסרו כשלושה מיליון שקלים להגעה ליעד שנקבע הלילה על סך חמישים מיליון שקלים.

לתרומות למגבית 'ליבנו בתורתנו' - הקליקו כאן>>>

הרב ישראל צישינסקי מנכ"ל מוסדות הגר"ש אלתר יצא בקריאה נרגשת לכל הפעילים, בה הביע את חששו: "אנו מעריכים מאוד את המאמצים שנעשו עד כה, אך חובה עלינו לדווח כי לפי קצב התרומות וכל ההערכות של אנשי המקצוע חסרים לנו כ-3 מיליון ש"ח לסיום הקמפיין בהצלחה ולהגיע ליעד שקבעו הלילה על סך חמישים מיליון.

"חייבים להגביר קצב ולהצליח להגיע לכל אלו שרוצים לסייע לנו. כל אחד מכיר עוד אדם אחד, עוד מישהו שרוצה לתרום אבל לא הגיעו אליו, תמהרו לעשות את זה, אל תהססו, אל תחכו דקה. או עכשיו – או אף פעם.

קריאתו של הרב צישינסקי הופצה בקווי המידע של הקהילה, ובכל רחבי הרשת. פעילים בחפ"קים בארץ ובעולם סיפרו על התרגשות וזריקת אנרגיה, שבעקבותיה הם מקווים ינסו להדביק את הפער שחסר, ואולי אף להגיע ליעד שנקבע. הם קוראים לכל יהודי באשר הוא "חושו לעזרתנו. חמישים מיליון נשמע אומנם סכום גדול, אבל עבור קהילה חדשה שנוסדה לא מכבר, זה מעט כסף כדי לתת אוויר לנשימה שנה קדימה, ולהתחיל לבנות מבנים של קבע עבור המוסדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר