כולו אמונה בבורא עולם

האב שאיבד את שני בניו באסון מירון: 'נפרדתי רק מהגופות'

על רקע הקמת ועדת חקירה ממלכתית התארח הרב מאיר נחמן אלחדד, שאיבד את שני בניו באסון מירון הנורא, לריאיון משותף עם בנו הגדול וסיפר על הקושי לצד האמונה • צפו בדברים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

על רקע הקמת ועדת חקירה ממלכתית התארח הרב מאיר נחמן אלחדד, שאיבד את שני בניו באסון מירון הנורא, לריאיון משותף עם בנו הגדול וסיפר על הקושי לצד האמונה. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לאבד ילד זה דבר נורא, ולאבד שני ילדים זה בלתי נתפס

"אני מרגיש שלא איבדתי אותם, אלא נפרדתי מהגופות שלהם. קיבלתי אותם באור רוחני גדול, ויש לכל אחד תוכנית אצל השם יתברך, כל נשמה יש לה תפקיד מוגדר של מה היא תעשה בעולם וכמה זמן היא תהיה בעולם, והשם יתברך גילה לי את התכנית, לגבי הבנים שלי יוסף דוד ומשה מרדכי ז"ל, שהם היו נשמות מיוחדות מאד".

שמעון ישראל, מה הם הרגעים האחרונים שאתה נזכר בהם הכי הרבה של שני האחים?

"אני חש תמיד את תחושת ההחמצה, כביכול, הרי לכל אחד יש את העיסוקים שלו, ולא תמיד הוא מוצא זמן לדבר עם האחים הקטנים שלו, בטח שלא עם הקטן יותר שהיה בן 12, אבל אני חושב שאם הייתי יודע שהם איתנו לזמן כל כך קצר הייתי מתייחס אליהם אחרת.

"בשבת האחרונה לחייו הוא היה אצלי, שוחחנו ודיברנו, אבל אם הייתי יודע שזו השבת האחרונה שלו, הייתי מתייחס אליו אחרת לגמרי, ומכך אני מפיק לקחים לגבי קרובי המשפחה.

"לפעמים ליבנו גס בהם, אבל חשוב שנזכור אותם תמיד שלא נגיע חלילה למקרים קשים שרק אז ניזכר בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר