"לא לעולם חוסן"

מלכיאלי: בנט אחראי להרעבה אכזרית של הילדים

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אנחנו רואים בך אחראי ישיר להרעבה האכזרית של הילדים, וכמובן שהחשבון יוגש" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90)

"אנחנו רואים בך אחראי ישיר להרעבה האכזרית של הילדים ומשפחותיהם, וכמובן שהחשבון יוגש – ומהר שמשאתה חושב!", כך התבטא אמש (שני) יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכלא מלכיאלי, נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט, במהלך נאומו בדיון '40 חתימות' שיזם.

לדבריו: "jnav ימים, 120 שעות חלפו, מאז התבשרנו על 'גזירת המעונות' של איווט האיום, גזירה אשר עתידה להביא לפת לחם – פשוטו כמשמעו – אלפי משפחות חרדיות על ילדיהם, רק בגלל היותם חרדים היינו בגלל אמונתם ודתם – היותם יהודים! (הלא ברור שאם היה מדובר בערבים אז מנסור לא היה מאשר) וקולו של נפתלי נדם – שום מילה!".

לדבריו: "זהו אותו נפתלי שעמד במקום הזה, וצעק בקול גדול ואני מצטט 'דעו לכם חברים, גם אם אתם לא בממשלה אנחנו נייצג את הציבור שלכם ונדאג לכולם, מכאן אני פונה לציבור החרדי, אני אייצג אתכם, הממשלה החדשה רבותיי תכבד את לומדי התורה' סוף ציטוט".

יו"ר סיעת ש"ס המשיך בדבריו הקשים נגד ראש הממשלה: "מה ואיך התכוונת לדאוג לנו? לקחת מפיות ילדינו את הלחם והחלב? ראיתי שמר בנט לא מגיב, חשבתי לתומי כנראה הוא עסוק, בכל אופן לנהל 6 מנדטים (או מה שנשאר מהם..) זה לא דבר פשוט.

"ואז, מראים לי, שנפתלי מעלה תמונה לטוויטר כשעל השולחן במקרה – בטוח שבמקרה - חוברת ועליה כתוב 'חומר מסווג'.. ומעליה כיתוב "עובדים בשבילכם".. ואני שואל, אלפי משפחות, עשרות אלפי ילדים, לוקחים מהם את הלחם והגבינה, הוא עסוק במשחקים.. סטטוסים, ציוצים, וכו' אבל התייחסות אחת לעשרות אלפי ילדים, הוא עסוק!".

"אני רוצה להדגיש ולומר", הוסיף ח"כ מלכיאלי: "על אף שאני מבין שאין לך שום קשר ו/או יכולת לנעשה במדינה, מה תעשה תפטר את איווט?! זה אפילו לא מצחיק, אני כבר לא מדבר שמנסור לא יאשר, בכ"א שתדע שאנחנו רואים בך אחראי ישיר להרעבה האכזרית של הילדים ומשפחותיהם, וכמובן שהחשבון יוגש – ומהר שמשאתה חושב!".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר