מעמד כבוד התורה

ב'עמלים בתורה' סיימו את הש"ס וציינו עשור להקמת הכולל

מעמד כבודת התורה רב רושם וסיום הש"ס, בשילוב ציון שנת העשור, נערך אמש לחברי כולל 'עמלים בתורה' ובוגרי הכולל (עולם הישיבות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

מעמד כבודת התורה רב רושם וסיום הש"ס, בשילוב ציון שנת העשור, נערך אמש לחברי כולל 'עמלים בתורה' ובוגרי הכולל.

במעמד שנערך בשכונת רמות בירושלים השתתפו בין היתר רבני וראשי הכולל בראשות הרב משה בוקשפן, נשיא הכולל הרה"ח רבי יואל בוקשפן, ואחיו הגאון החסיד רבי טוביה בוקשפן שמשמש ראש הכולל, בוגרים והורי הבחורים.

את המעמד הנחה הרב טוביה פריינד שעמד בדבריו על העובדה כי הוא זה שזכה להשתתף בסיום הש"ס של המחזור הראשון בכולל, וכעת הוא גאה להשתתף בסיום של המחזור החמישי.

לאחר מכן נשא דברים מנהל הכולל הרב משה בוקשפן שציין בדבריו את החשיבות של אחדות חברי הכולל אשר חלקם כבר זכו להקים בתים בישראל, ואת העובדה כי השמחה אודות הסיום היא קודם כל של חברי הכולל עצמם.

עוד השתתפו במעמד, זקן אדמו"רי רוז'ין האדמו"ר מקאפיטשניץ, והאדמו"ר מאונגוואר ארה"ב שנשא דברים אודות זכרונותיו מימי ראשית הקמת הכולל.

בנוסף הובאו דברי ברכה וחיזוק מטעם המשפיע הרה"צ רבי מיילך בידרמן, ומטעם שליחו של הרבי מרחמיסטריווקא שסיפר כי בהוראת הרבי הוא נשלח לחפש את בקבוק יין מהמיוחדים שיש באוצר החסידות על מנת להביאו למעמד, תוך שהוא מזג כוס של ברכה לראש הכולל.

לאחר מכן רקדו הבחורים לרגל השמחה בליווי הקלידן אושי לנדסמן ומקהלת נשמה בליווי בעל המנגן משה דוד וויסמנדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר