ערב היארצייט הראשון

זעזוע ב'סאדיגורה': אלמונים לקחו את כסאו של הרבי זצ"ל

ערב היארצייט הראשון לאדמו"ר העטרת ישראל זצ"ל, הגיעו אלמונים לחדר קבלת הקהל - ה"פראווין צימער", שבית המדרש הגדול בבני ברק - ולקחו את כסאו האישי של האדמו"ר זצ"ל; תיעוד (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

זעזוע בסאדיגורה: ערב היארצייט הראשון לאדמו"ר העטרת ישראל זצ"ל מסאדיגורה, הגיעו אמש (רביעי) אלמונים לחדר קבלת הקהל ("פראווין צימער", כפי שהוא מכונה בחסידות) שבחלקו העליון של בית המדרש הגדול בבני ברק - ולקחו את כסאו האישי של האדמו"ר זצ"ל וכן את שאר הכסאות שעמדו בקביעות בחדר קבלת הקהל.

הכסאות המדוברים נרכשו לפני מספר שנים על ידי עסקני החסידות כדי לשמש את הרבי בחדר בו קיבל את צאן מרעיתו. חדרים אלה נעולים - מאז הסתיימו ימי השבעה על האדמו"ר זצ"ל, ובודדים הם האנשים שמחזיקים בגישה אל המקום, כך שלא ברור כיצד קיבלו אותם אלמונים גישה לחדר באמצעותה לקחו את הכסאות.

בתיעוד שנחשף ב'כיכר השבת' נראה אדם גורר את כסאו האישי של הרבי זצ"ל אל מחוץ לבניין, שם המתין רכב גדול ועליו הועמסו כל הכסאות שנלקחו מחדר קבלת הקהל.

הרבי זצ"ל והכסאות בחדר

יצוין כי בניגוד לטענות כי הכסאות שייכות לדירה הפרטית בה מתגוררת כיום הרבנית של האדמו"ר זצ"ל, הרי שבתמונות מחדר קבלת הקהל, כפי שהוא נראה בחיי הרבי זצ"ל, נראים הכסאות הללו סביב שולחנו של הרבי.

בסאדיגורה מציינים כי בשל העובדה כי האירוע התרחש בשעה בה בניין בית המדרש והרחוב שוממים, לא היה מי שיוכל לסכל את גניבת הכסאות, אולם גורמים בחסידות אומרים כי הם זיהו את האדם הנצפה בתיעוד מבצע את "המעשה הנורא", כלשונם, וכי ימצו עמו את הדין במסגרת החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר