באנו לעזור

מתכון לעוגיה ענקית ועוד 5 דרכים לחסוך זמן במטבח

במקום לטגן אחד אחד: תכינו אחד ענק ותחסכו זמן יקר -התוצאה מושלמת לא פחות. 6 מתכונים ל-6 דברים שאפשר להכין בגרסת XXXL במקום לעבוד קשה. למשל? קציצת בשר ענקית או עוגיית שוקולד צ׳יפס מוגזמת (מתכונים, אוכל)

עוגיית שוקולד צ׳יפס מוגזמת (צילום: shutterstock)

עוגיית שוקולד צ'יפס במחבת

1. לא צריך מיקסר כדי להכין אותה. 2. אין צורך לבזבז דקות מייגעות על הכנה של כל עוגיה, רק מעצבים עוגיה ענקית אחת במחבת גדולה וזה הכל. ניתן לשדרג אותה עם אגוזים קצוצים, עדשים וכל תוספת אהובה אחרת.

לחצו כאן למתכון

קציץ בשר

מדובר במגה קציצת בשר טעימה ומתובלת היטב - כל מה שצריך זה רק לערבב את הרכיבים, לחלק בין שתי תבניות מלבניות ולשלוח לתנור. כך שזה גם יותר בריא וגם הרבה פחות עבודה. אחרי האפייה, פורסים את הקציצה ומגישים מיד עם פירה וירקות מאודים.

לחצו כאן למתכון

קציצה ענקית - בגרסת פרווה

והקציצה הזו לא נופלת מהמקור. זוהי מנה מנצחת שתכיני שוב חשוב מכל הסיבות הנכונות: היא טעימה, היא סופר פשוטה להכנה והיא מפוצצת בערכים תזונתיים.

לחצו כאן למתכון

דאצ' בייבי - פנקייק הולנדי

הכירו את החבר החדש שלכם בבוקר: הדאצ' בייבי - פנקייק ענק אפוי בתנור, במרקם סופר פלאפי, רך ואוורירי. ביציאה מהתנור, הפנקייק מאבד מנפחו והופך לקערה אכילה גדולה שאפשר למלא במה שרוצים - מתוק או מלוח. הפנקייק המוגזם הזה עובד מצוין בתור ארוחת בוקר, בראנץ', צהריים וגם כקינוח. אתם עוד פה?

לחצו כאן למתכון

סלט סושי מפורק

אתם ממש רוצים להכין סושי בבית אבל חוששים שהידיים השמאליות שלכם יעשו לכם בושות? פשוט תפרקו אותו. מורן פינטו עם הצעת הגשה מעולה למנה הפופולרית: קערה בה מעורבבים כל מרכיבי הסושי ועל הכל מזלפים רוטב ספייסי נהדר.

לחצו כאן למתכון

שבלול קינמון

מאפה שמרים ענק שימלא את הבית בריח מדהים תודות למילוי הקינמון והציפוי המתוק. תוך פחות משעה על שולחנכם.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר